Babyloner Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 hei.. jeg har lyst til å spille et spill med en veldig god venn, men spillet støtter desverre ikke dette. spillet heter zatacka og det går ann å spille multiplayer på en og samme pc, men jeg vil spille det over internett....noen som vet hvordan?? er det noe vi kan gjøre slik at vi ser hverandres skjerm og deler programmer?? har prøvd fjernhjelp, deling av programmer, og tavle ved bruk av msn, men det gikk ikke. Prøvde å koble til, men det bare tar evigheter... håper på rask hjelp!! takk Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Det går vel strengt tatt ikke an om ikke spillet støtter det originalt. Iallfall uten noe heavy modding. Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 hei.. jeg har lyst til å spille et spill med en veldig god venn, men spillet støtter desverre ikke dette. spillet heter zatacka og det går ann å spille multiplayer på en og samme pc, men jeg vil spille det over internett....noen som vet hvordan?? 5231825[/snapback] les hva du skriver her. "spillet heter zatacka og det går ann å spille multiplayer på en og samme pc".. altså ; multiplayer er jo ikke med din egen pc? jeg regner med du tenker på at dere bruker samme tastatur og forskjellige taster bare, men om spillet ikke støtter internett-spilling originalt er det lite håp dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå