asad Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Har fått opp denne meldingen i snart en uke. Fikk den også opp da jeg prøvde å logge meg på på skolen. Hva kommer dette av?Når jeg velger troubleshoot, står det at alt er ok. Jeg har ikke gjort noe spess i det siste. Har også prøvd å reinstallere, rense registry, men til ingen nytte. ? Endret 30. november 2005 av asad Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Det er litt forvirrende... Tror hastigheten som står på sidene er den nye (altså etter oppgraderingen), men er ikke sikker... 5230888[/snapback] Hva med å prøve å logge deg på Web MSN? Bare for å se om du kommer deg på msn med den maskina. Det er vel ikke noe problem med noen porter som ikke er åpna så du ikke får kontakt? Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 får logget meg på web msn ja. Jeg har ikke tukla med noe porter, så vidt jeg vet. Hvordan stiller jeg på det? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Hadde samme problemet idag tidlig.. ver tålmodig så kommer det nok skal du se Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 hmm. det har pågått i en uke jo..? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Løsning: http://www.msnfanatic.com/articles/solving...048820-444.html Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 skal prøve det ut imorra, etter examen. takk! Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 viste seg jeg hadde feil dato på pc`en, 2004. Vet ikke hvordan jeg fikk det il men. alt funka etter jeg stilte tilbake til 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå