Gå til innhold

Kva er Genuine Advantage Notification (KB905474)

hemo

Anbefalte innlegg

I dag ville den automatiske oppdateringa av Windows leggja inn dette:

Størrelse: 0.9 MB

Windows Genuine Advantage-verktøyet varsler deg hvis ditt eksemplar av Microsoft Windows ikke er ekte. Hvis systemet ikke er ekte, hjelper verktøyet deg med å få et lisensiert eksemplar av Windows.

Mer informasjon om denne oppdateringen finnes på http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39157

Er det nokon som har detaljar rundt dette?

Kva skjer f.eks. med folk som har ugyldig XP-nøkkel, når denne oppdateringa blir lagt inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva skjer f.eks. med folk som har ugyldig XP-nøkkel, når denne oppdateringa blir lagt inn?
De blir nekta adgang til Win. Update, men det er lett å bare skru den av etterpå.

5229612[/snapback]

noen tips for å gjøre akkurat dette?

5229688[/snapback]

Tror ikke det er helt lov å diskutere her.

Ta deg en runde på google, så finner du nok noe :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er då på ingen måte uloveleg å diskutera Microsoft sine oppdateringar!

Dette er ein diskusjon rundt den dagsfeske oppdateringa, ikkje Windows Genuine generelt. Det er heller ikkje eit spørsmål av typen "korleis skal eg omgå.."

Folk som har CD-nøkkel frå volumlisens (typisk generert med key-gen), melder no at det dukka opp eit orange symbol, og informasjon om at noko var blitt blokkert.

Sjølv har eg ikkje sett dette enno, men er intressert i informasjon om nokon har dette. Kva konkret går denne oppdateringa ut på?

Er det nokon som veit?

Igjen: Dette er spørsmål som *ikkje* bryt med forumet sine retningslinjer!

Edit: fekk oversendt skjermdump av ein MSN Messenger-brukar:

post-14598-1133390064_thumb.png

Endret av hemo
Lenke til kommentar
Folk som har CD-nøkkel frå volumlisens (typisk generert med key-gen), melder no at det dukka opp eit orange symbol, og informasjon om at noko var blitt blokkert.

Ja, dette er riktig. Jeg har en VLK-lisens på den stasjonære og har fått dette oransje symbolet ved klokka. Windows Update ser ut til å være uavfektet av dette (har deaktivert ActiveX-tillegget for WGA) - og et klikk på bobla gir meg en side hos Microsoft som sier at jeg "KANSKJE" har blitt utsatt for piratkopiering.

På den bærbare hvor jeg har OEM-lisens fra Acer, så har jeg ingen feil eller problemer med denne oppdateringen. Så jeg antar at Microsoft bare prøver å gjøre livet surt for de som er pirater med enda mer plagsomme meldinger.

Jeg antar at det ikke vil ta så fryktelig lang tid før noen har funnet en fix for dette - men som det står på install notes på Windows Update -- programmet kan fjernes via legg til/fjern. Om det er sant, er jo en annen historie :p

Jeg bryr meg ikke... Den dagen jeg blir fullstendig nektet WindowsUpdate eller andre vesentlige funksjoner i Windows - Så har jeg Suse Pro installert i løpet av timer. Jeg har Windows på laptopen, og klarer meg med det inntil jeg har penger til å kjøpe en Powerbook :tease:

Lenke til kommentar

Så vidt eg kan sjå, har ikkje Microsoft lagt ut nokon KB-dokument om dette. Heller ikkje Google ser ut til å ha indeksert noko enno (utanom denne tråden).

Så langt eg kan sjå, fins ikkje oppdateringa på Windows Update lenger, så ting kan tyda på at Microsoft har trekt tilbake denne oppdateringa.

Det faktum at eg ikkje ein gong finn oppdateringa omtalt på ITavisen, Digi, Programmer.no, ITpro, osb. gjer meg jo enno meir nyfiken.

Edit: Endeleg litt pressedekning.

Endret av hemo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...