Cuneax Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg skal snart lage film og trenger adskillig harddiskplass. Jeg har to harddisker, én på ca 47,5 GB og en annen på ca 111 GB. Av disse er det ca 62,6 GB plass ledig, og det er ikke tilstrekkelig for å lage film (har dessverre erfaring av det fra tidligere). Jeg har ikke plass til en harddisk til i kabinettet. Derfor tenkte jeg å kanskje kjøpe en ekstern harddisk, denne. Er det noen som veit om den fungerer bra? Jeg tror ikke jeg har USB2.0, men jeg har firewire-kort, som har to porter. Den ene porten brukes allerede til videokameraet og jeg tenkte at den andre porten kunne brukes til harddisken. Noen som har anbefalinger? På forhånd takk Mvh cun Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Tror jeg heller ville kjøpt en ekstra intern harddisk. Feks 200 gb til 700 kroner. Det er opp til deg. EDIT: Se her: Komplett 200 gb ide-harddisk Endret 29. november 2005 av mompen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Men jeg har jo ikke plass til flere... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Hva med denne? Litt billigere.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Det ser ikke ut som den kan kobles til med firewire. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Den har jeg! Alså, 250GB versionen, er meget fornøyd. Bråker ikke så mye hvis du fek.s setter den på ett udnerlag. Se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=476329&hl= Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Nå har jeg endelig fått meg denne harddisken, og må si meg fornøyd så langt. Den bråker ikke noe nevneverdig. Det gjenstår å sjekke ut overføringshastigheten mellom den og de interne diskene, da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Overføringshastigheten er helt kurant mellom den eksterne disken og de interne, selv om jeg bare har tilgang til firewire (kontra USB 2.0 som visstnok skal være mye kjappere). Jeg er hittil strålende fornøyd, denne harddisken anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå