johnped Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Jeg har en Toshiba Tecra M1 bærbar pc. Med cd brenner/dvd spiller. Type: TEAC DW-224 E-36 Part no: 19770980-36 Serial nr: 1643748 Drive Rev: A02 Dette er hva som stod på brenneren min( vet ikke om det har noen betydning) Jeg lurer på hvilken DVD slimline som evt kan passe denne maskinen..? Legger ved noen bilder av cd brenneren jeg har nå. Endret 28. november 2005 av johnped Lenke til kommentar
johnped Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Lurte på om denne kunne passe..? NEC DVD-brenner ND-6500 sort slimline og evt hva som må byttes for at det skal fungere..? På forhånd takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 NEC skal funke den. Du må kanskje ta vekk dekselet fra det gamle optiske drevet og putte på NEC drevet for at den skal passe. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 NEC skal funke den. Du må kanskje ta vekk dekselet fra det gamle optiske drevet og putte på NEC drevet for at den skal passe. 5222523[/snapback] Men hvordan fungerer det..? På bilder så er kontakten bak forskjellig. Hjelper det å bare bytte et deksel..? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Det er forskjellig bak? Da skrur du bare løs den kontakten og putter på den nye. Det er det jeg mente med deksel/ramme. Du ser at det er skruer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå