Gå til innhold

Prison break på tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte faktisk TVNorge en mail om dette for litt siden, og det er ikke de som kommer til å sende om det kommer til Norge.

 

TV3/Viasat har rettighetene til serier sendt på Fox.

5234376[/snapback]

 

I såfall vil neste sesong av 24 sendes på TV3...

5322278[/snapback]

 

Altså, jeg fikk en mail med svar, mer enn det vet jeg ikke. Siterer heller mailen jeg.

 

Denne serien er fra FOX og det er TV3/Viasatsom har avtalen m. FOX  for

Skandinavia!

 

Bente

Lenke til kommentar

Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz :p I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon :cool:

Lenke til kommentar
Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz :p I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon :cool:

5327013[/snapback]

 

Du vil ikke bli skuffet, det kan jeg garantere deg :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har sett spoilere på tv3 i for serien  i et par uker nå. Synes synd i alle som skal se serien der, for kanalen viser jo en hel masse höjdare allerede nå! De har jo vist masse viktige greier som skjer, og sikert ødelagt for mange.

Pluss alle reklamepausene da, de er det jo verdt å risikere mange år i fengsel for å slippe.

5324429[/snapback]

 

Jeg blir som regel irriterte av spoilerne selv, men når serien endelig starter så viser det seg at jeg har glemt det relevante.

Dette er jo en serie som fortjener seere, så var nok et riktig valg av TV Norge spør du meg! =)

 

Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz :p I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon :cool:

5327013[/snapback]

 

Usj, ikke vær så negativ nå da :p

Har du sett noen flere ? :)

Lenke til kommentar
Så de to første episodene på Tv 3 idag.. og det virket veldig lovende..

 

denne serien er også drøftet i denne tråden: Prison Break kommer på TV3

 

noen som vet hvor mange sesonger det skal/er laget av denne serien? blir jo liten vits i å lage 5 sesonger om noen som skal bryte seg ut av fengselet...

5391410[/snapback]

 

Høyst sannsynlig kun en sesong som omhandler selve flukten. Har hørt snakk om en eventuell sesong til om hva som skjer med hver person etter flukten.

Lenke til kommentar

Så denne på torsdag og jeg ble hekta med engang :yes: Virker meget lovende og jeg gleder meg til neste torsdag. Synes det er bra jeg at tv3 endelig får seg en bra spennings serie :yes:

 

off topic: Ser ut som serien My name is earl også virket artig, endelig har det blitt noe å se på på torsdager. Komedie og spenning på etter hverandre er bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...