pessimisten Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 jeg haar nettopp instaler dedicated server under tolls i steam, men det er ingen som kan komme inn på den. da jeg satte den opp gikk jeg etter regelen: hvis du ikke vet hva d er så la d stå! ...og siden jeg ikke viste hva prot var så lot jeg d stå.... jeg har søkt men fant ikke nope som kan hjelpe meg. har 3com router og los adsl 3000 hvis det hjelper noe takk på forhånd Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Du må få noen til å hjelpe deg med å se at protene til CS er åpne. Har du en 3com router er det garantert en brannmur i den. Brannmur kan sperre både det ene og det andre. Sørg også for at du kan joine din egen server. Klarer du ikke det, klarer i vertfall ikke noen andre det. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Du må få noen til å hjelpe deg med å se at protene til CS er åpne. Har du en 3com router er det garantert en brannmur i den. Brannmur kan sperre både det ene og det andre. Sørg også for at du kan joine din egen server. Klarer du ikke det, klarer i vertfall ikke noen andre det. 5212159[/snapback] jeg kan fint få til å joine min egen server og jeg har også kommet frem til at e må åpne porter, men jeg fant ikke tut til den routeren jeg har..... jeg har bredbånd fra LOS,, er det router i modemet da? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 UPDATE: må åpne porter i ISP routeren, er det noen som vet hvordan å gjøre d? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå