orginal Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Det er vel ikke farlig å kjøre 3dMark ei hel natt vel? Skal gjøre det i natt tenker jeg, så dere bør svar fort Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Nei, tut og kjør. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Det eneste er bare at det kan skade komponentene på kortene dine, om de har feil da.. Dette vil vises uansett egentlig, om du spiller, er i windows, eller hva du gjør.. Så egentlig er det som å spille ei hel natt Så tut å kjør ja Ikkenoprob Endret 26. november 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Okay. Er for å sjekke feil jeg gjør det. Etter langvarig spilling får jeg nemlig problemer med det kortet jeg egentlig bruker, men å kjøre 3DMark i natt med et annet kort klarte maskina helt fint. Altså tyder det vel på at det er skjermkortet jeg ikke bruka i natt som er feil? Og ikke andre komonenter i maskina, som HK osv? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Jo, blir nok sånn.. Men har du kjørt 3dmark med det andre kortet (det det er feil på)? Mulig det bare er kluss når du spiller Neida, er nok kortet som har gått føyken. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Nei, har ikke det enda. Skal teste det andere kortet (som ikke er mitt, det jeg kjørte 3dmark med i natt) litt mer i dag. Og natt til i morge, og i morgen skal jeg teste mitt kort, å satse på at jeg får problemer da Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Hvem sitt kort er det du bruker nå da? Er det ikke kortet i dell'n? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Jepp. ATI 9500 family edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå