Playmofetish Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Når store .rar/.zip-filer pakket opp i WinRar, kommer alltid et nytt vindu med "kopierer.." opp. For meg virker det som om fila først blir pakket ut i temp-mapper på C:, før den så blir kopiert tilbake til den mappen jeg selv velger. Går det da an å tvinge Windows i å pakke filen rett ut til mappa jeg har valgt. Hvis jeg har en stor .rar-fil i mappe X på harddisk A, vil jeg helst pakke den rett ut til mappe X på harddisk A, istedet for først til temp-mappe på harddisk B, for å så kopiere seg tilbake til mappe X på harddisk A. Noen måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Det er ikke windows som gjør det, det er winrar, winzip gjør det samme, og det irriterer meg noe helt sinnsykt, siden det er helt fullstendig meningsløst. Desverre har ikke jeg noen løsning på det. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 OK Tenkte det var enkelt og greit å skylde på M$ her da.. men så var ikke det riktig. Har vært borti det samme når det gjelder litt større nedlastninger fra IE, så tenkte det var Windows som styrte det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå