Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Altså, jeg vet jo at det er en driver til prosessor. Sitter med fx57, og jeg har den vanen at jeg installerer alle drivere som følger med på en cd. Mulig denne følgte med asus hovedkortet mitt men nåja. Hva gjør den egentlig? Trenger man i det hele tatt driver for prosessor ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Cool'n'Quiet klokker ned CPUen ved å sette ned multiplier. Dette sparer strøm og varme/støy. Hørt om google før ? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 huh... så da var det et feilgrep av meg å installere det altså Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 huh... så da var det et feilgrep av meg å installere det altså 5201419[/snapback] Nei, hastigheten går opp igjen når du CPUen belastes, og går ned igjen når CPUen er idle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå