Gå til innhold

NFS: Most Wanted - Del dine tips og triks!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har noke tips om Bounty slite å me å få det

5344528[/snapback]

Prøv å kræsje med flest mulig ting, sivile biler, politibiler osv under en jakt. Jo høyere wanted level du har, jo mer bounty får du. Spesiellt smadring av politibiler er bra. Kjør fort, få en skokk politibiler etter deg, og så dra til nærmeste trekant (pursuitbreaker), hvor du bremser ned og passer på at politibilene er veldig tett opptil deg.. så ruller du inn i vanntårnet e.l. og tar kverken på purkebilene, og vips, har du en 25.000 ekstra i bounty eller mer pr politibil.

Skrevet
Jeg syntes heller ikke at det var spesielt bra i begynnelsen. Var veldig skuffet over styringa, men nå...

5350920[/snapback]

Hm.. styringa er litt kjip ja, også når du slipper gassen bremser den automatisk :(

Litt ekkelt, men man får vel leve med det!

Jeg lurer på om det går og vedde bilen sin i et løp?

Og hvis d går galt, kan man restarte??

Skrevet

Har du enda ikke skjønt at NFS-serien ikke skal være realistisk?

5214451[/snapback]

har du spilt nfs porsche? etter min mening det desisdert beste nfs spillet!

Skrevet

Mitt tips til å unnslippe polititet er å kjøre bånn gass bortover motorveien, når du vet du nærmer deg ett kryss eller avkjøring, så slipper du gassen, da kjører stort sett alle politibilene forbi deg for å prøve å blokke, så i siste liten kaster du deg inn på avkjøringen og gir flatt jern med gass og det full pakke. Ta gjerne ettpar avstikkere etterpå også.

Dette funker stort sett bra. Kan bli litt vanskelig når det er mange biler etter deg eller når helikopteret er etter deg. Det gir jo beskjed til de andre hvor du er.

Skrevet

Jeg har ikke et tips -enda! Men jeg trenger deres tips.

Saken er at jeg har nå valget mellom Aston Martin DB9, Porsche 911 Carrera, Dodge Viper STR-10 og Lamborghini Gallardo.

Jeg ser litt på statestikken til disse bilene og finner ut at DB9 har best stats. Er det sånn at noen biler er bedre enn andre eller er det slik at alle blir like bra om du setter på fullt med oppgraderinger (Slik som i Underground, de ble jo omtrent like bra alle sammen i det spillet)

Skrevet

IMHO så er ikke "stats" til bilene så mye å gå etter. F.eks. så har M3n bare ca. 3/4 elns. på handling, men jeg vil si at den har den beste handlingen av alle bilene (når alle er fult oppgradert). Men rent ytelsesmessig er det ikke så mye forskjell på dem. Men de er annerledes å kjøre, f.eks. liker jeg ikke å kjøre Vipern. Porche eller Lamborghini derimot ;)

Skrevet (endret)

Hvilken bil liker dere best?

Liker selv best M3, Mustang og lambo..

M3 ligger mye bedere på veien enn lambo selv om lambone har fult på handling eller no.. Noen som har merket det??

Endret av _Daniel_
Skrevet (endret)
Et tips er å sette bilen oppå bussene ved buss-stasjonen, og bare vente på at du skal holde ut tiden som man må holde ut en politijakt, eller at bounty skal gå opp, eller cost to state osv osv. Bare pass på å dytte ned evt politibiler som plutselig skulle finne på å forville seg oppå taket sammen med deg...

5341541[/snapback]

Hvordan kommer man seg oppå en buss? :hmm:

Nå er jeg vledig dårlig til å forklare.. Men kan jo prøve.

Jeg gjorde noe lignende med det du illustrerer med bussene en gang, funka fett. Et sted på kartet er det to "u-svinger" etterhverandre, mellom hver av de, er det en "snarvei", når man kjører dit, kommer man til tre platåer eller noe slikt, man må seff kjøre ned på hvert enkelt platå... (Platåene går rett ned) Og rundt i det lille området er det noe som jeg velger å kalle "flytårn" Om du klarer å holde en forholdsvis god fart, med en haug politibiler etter, og klarer å bråbremse like før neste "stupkant", vil du se en hel haug med politibiler, fyke rett over kanten til neste platå, de bremser i en snubevegelse og detter så ned fra det siste platået :D ahh, det frydet om hjertet når jeg gjorde det den gangen.

Det stedet er forresten perfekt til å ta snarvei på i løpene om den er med, man tar igjen er øker forsranget med 8-10 sekunder på å kjøre der. (legger forresten ved en fin tegning, som jeg håper beskriver litt..

En annen ting som er lurt er å kjøre inn på fotballbanen (du må rase det skiltet utenfor selvfølgelig) og stå helt stille der inne, helt inne med tribunene, funker fett.

Flere som forresten deler min frustrsjon over splittede meninger om hva man mener om politijakter? Noen ganger er man irritert fordi man mister de for fort, andre ganger er man irritert fordi man aldri mister de, noen ganger er du råsint fordi de buster deg, andre ganger føler jeg det faktisk som en lettelse...

Hadde forresten tatt 4 milestones og 300 000 bounty her om dagen, ble jeg tatt? Ja..

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Hvilken bil liker dere best?

Liker selv best M3, Mustang og lambo..

M3 ligger mye bedere på veien enn lambo selv om lambone har fult på handling eller no..  Noen som har merket det??

5380960[/snapback]

Ja, har merket det.

Liker Murciélagon veldig godt, men Carrera GT eller M3 er ikke dårlige biler det heller..

Skrevet

Egentlig enda verre på PSP da!!

Ikke noe sånn free roam mode!

Lite styling!

Men performance er jo greit nok og det er jo kult å suse i 170 km/t med nitro over et hopp!

Men ikke kjøp det på PSP...

Har spilt det på data og det er bedre.

Er det noen som kan litt juks til PSP NFS:MW?

Skrevet
Hvordan kommer man seg oppå en buss? :hmm:

5380993[/snapback]

Kjør gjennom buss-stasjonen, der er det en rampe opp til andre etasje. Så kan du lirke deg oppå den rekka med busser som står nærmest bygget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...