Gå til innhold

NFS: Most Wanted - Del dine tips og triks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Opplever irriterendes lagg menst jeg spiller, veldig irriterende! Har så bra maskinvare at det ikke skulle være nødvenig geforce 7800 gt, amd 64 3700 + og 1 gb ram... Kjører på 1024 x 768 og full på details (har prøvd lavere med men er det samme da også. Så lurer på om noen andre har opplevd dette, og hva jeg kan gjøre for og få det vekk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde samme problemet. Da jeg senket grafikkinstillingene, samt å slå av v'sync, fikk jeg mer flyt i spillet :)

5333511[/snapback]

Ok, skal teste og slå av v'sync! God jul :)

Skrevet

Hm.. Er det bare jeg som egentlig syntes spillet var kjedelig?

Trudde det skulle være mer lik NFSUG2...

Men, men :) Blir sikkert artigere når man kommer inni det, det er mye og gjøre..

Mekke bounty, kjøre masse forskjellige løp man ikke vet er,

passe seg for purken :p hehe.. mye å gjøre..

Skrevet
Hm.. Er det bare jeg som egentlig syntes spillet var kjedelig?

Trudde det skulle være mer lik NFSUG2...

Men, men :) Blir sikkert artigere når man kommer inni det, det er mye og gjøre..

Mekke bounty, kjøre masse forskjellige løp man ikke vet er,

passe seg for purken :p hehe.. mye å gjøre..

5338768[/snapback]

Det er jo det som er bedre da, at det ikke er likt NFSU2. Dette er jo oppfølger til HP spillene bygd på U motoren.

Skrevet (endret)

Vet ikke om dere har oppdaget det. Men Pink-Slip'ene (bilene) til konkurrentene er i et system.

Nr 15 (den første) har den helt til venstre

Nr 14 har den i midten

Nr 13 har den helt til høyre

Nr 12 har den helt til venste igjen.

Og sånn skal det fortsette.

Det kan være lurt å velge "pink slip" og "performance upgrade". Spar ALLE performance upgradene til slutt (siden disse øker bilens totale prestasjon marginalt). Så når du har laget favorittbilen (helt på slutten). Så benker du inn alle performance upgradene sånn at du får en bil som akkurat yter over alle andre (kult i både multiplayer og singleplayer).

Om du går lei karrere modus kan du alltid spille challenge. De er artige små scenarier (løp/politijakt). Har enda ikke giddet å ta alle sammen, men går ut i fra at du får en liten bonus for å ha klart alt (bonusbiler kan brukes i quickrace og multiplayer).

Det skal gå an å jukse seg til en FordGT Concept. Vet ikke om den er tilgjengelig uten å jukse (men broderen jukset seg til den).

Sånn btw.:

Savner Underground 2 stylingen. Her er det jo søren meg ikke vits i å style. Ingen anlegg... Og hvor ble det av fargede lykter og bremseklosser?

Politijaktene blir ofte laaange og kjedelige og ender med at de buster deg hvis du leker for mye (bot på 2-3000 penger og en midlertidig X på bilen) (når alle X er fylt opp tar de bilen, men Xene forsvinner når du ikke bruker bilen på en stund). Om du har en heat level på 3 eller mer lønner det seg å bare bli fort ferdig (knuse purkebilen, enten selv eller vha. trekanthinderting), da slipper du 17 biler etter det og 30min lange jakter.

edit:

Noen som vet om det er sånn "Be The Cop" modus som var på de gamle spillene?

Endret av vidiware
Skrevet

Ja, savner og at man kan bytte lykter ol. Men styling er ikke så farlig, det er power som gjelder!

Hvis du velger marker istedet for bot så tror jeg ikke du får kryss på bilen.

Synes ikke at politiet er så vanskelig å hamle opp med :p bare ha tunga rett i munnen når det kommer 2 "illsinte" heavy suv'er mot deg så går det bra.

Har selv spart opp en del sånne performance saker, som jeg puttet på Murcielagon (spelling?) og den er omtrent like rask som M3 nå.. Har ikke testet noe spesielt. Enda en ting som mangler fra U2, tuning...

Skrevet

ja, egentlig enig i at det er bedre med litt mindre fokus på styling og mer på kraften i bilen, det ligger jo litt i forskjellene på de to seriene (NFSU/2 og NFS:MW). Selv om det var kult å customize bilen til det ekstreme i Underground, må jeg si det var mye unødvendig, f.eks neon i bagasjerommet og panseret, så jo aldri det når man kjørte. Synest egentlig det er nok styling på Most Wanted, med unntak at de skulle tatt med custom muffler. men men, generelt sett et bedre/kulere spill en underground 2, liker bilene _MYE_ bedre, DB9 :love: , ford gt og BMW M3 :thumbup: . gleder meg til å komme videre på det (stikker og spiller nå :blush: )

Skrevet
Vet ikke om dere har oppdaget det. Men Pink-Slip'ene (bilene) til konkurrentene er i et system.

Nr 14 har den i midten

Det kan være lurt å velge "pink slip" og "performance upgrade". Spar ALLE performance upgradene til slutt (siden disse øker bilens totale prestasjon marginalt). Så når du har laget favorittbilen (helt på slutten). Så benker du inn alle performance upgradene sånn at du får en bil som akkurat yter over alle andre (kult i både multiplayer og singleplayer).

Om du går lei karrere modus kan du alltid spille challenge. De er artige små scenarier (løp/politijakt). Har enda ikke giddet å ta alle sammen, men går ut i fra at du får en liten bonus for å ha klart alt (bonusbiler kan brukes i quickrace og multiplayer).

Det skal gå an å jukse seg til en FordGT Concept. Vet ikke om den er tilgjengelig uten å jukse (men broderen jukset seg til den).

5339353[/snapback]

Så man kan altså få bilene dems? Hvor gjør jeg dette? Der hvor du kan velge markers fra motstanderen?!

GRRRR! Er sikkert det, og da har jeg kasta bort mange muligheter på en bil. Jeg har også glemt å spare performance sakene.

Og går det ikke ann å velge ekospotter selv en gang? What a shame :( Det er jo det viktigste for meg.

Skrevet

Et tips er å sette bilen oppå bussene ved buss-stasjonen, og bare vente på at du skal holde ut tiden som man må holde ut en politijakt, eller at bounty skal gå opp, eller cost to state osv osv. Bare pass på å dytte ned evt politibiler som plutselig skulle finne på å forville seg oppå taket sammen med deg...

Skrevet (endret)

Nr 14 har den i midten

5339353[/snapback]

Dette stemmer ikke på XBOX-versjonen i alle fall. (på nr 7 var pink i midten. På neste var den verken venstre eller høyre (med andre ord, den var i midten igjen, hvis den i det hele tatt var der).

Men er det bare meg eller er det helt idiotisk at du kan få bilen til konkurrenten (inkl. alle oppgraderingene)? Det ødelagte spillet litt for min del egentlig. Ble jo helt meningsløst å gå å spare penger til ny bil, når den likevel er MYE dårligere enn bilen du får gratis av konkurrentene. Bilene du vinner er alt for gode.

Dessuten - hva skjedde med Drag-racing? Fra å være en gøy "modus" i tidligere utgaver, har det nå blitt den mest idiotiske modusen jeg har prøvd i et bilspill. Perfekt shift er null problem, og det handler kun om flaks og hukommelse pga den tette trafikken, og biler som er umulig å unngå å crashe i. Hvem arrangerer egentlig drag race midt i den tetteste trafikken?

Og hvor er forresten drift-modus? :dontgetit:

Endret av Lurifaksen
Skrevet

Drag og drift er ikke noen suksess på MW nei (drift som ikke er der engang).

Det med bilene tror jeg og er tilfeldig, for jeg og broren min har drevet litt taktikk der, men har ikke fått tak i de samme bilene.

Synes ikke det er så dumt at man får bilene, jeg er blakk likevel jeg, har de 4-5 beste bilene (dvs. M3, SLR, Murcielago, Carrera GT, CLK500, Corvette etc..(sparer til Ford GT nå, har råd til bilen, men ikke oppgraderinger :p )) med full styling og performance, koster penger det (ikke alle disse som det er mulighet til å vinne - mao må man kjøpe de). Og at bilene man vinner er bedre enn de du kan style selv er bare på de siste racene der motstandernes biler har alt det beste..

Skrevet

dette er ikke akkurat no tips eller triks, men et par spørsmål :p

hvordan skifter man synsvinkel? (dette er på ps2)

og hvor får man kjøpt eksospotter osv.? på underground 2 var det jo sånn at du måtte finne butikkene, er det sånn nå å? har bare 1 jeg og det er den du får vite om på starten liksom..

Skrevet

Er tre "bilbutikker", tre "garages" og tre "safehouses", en av hver i hver sin bydel. Alle "garages" fører samme varer til samme pris, og ser dønn like ut. "Bilbutikkene" er også kliss like innvendig og fører samme biler. "Safehouses" er forskjellige utvendig, men er innvendig kliss like.

Skrevet
Jeg vet ikke om mer enn en butikk, og nei, du kan ikke kjøpe egene sksospotter og sette på.

5344394[/snapback]

what!? :ohmy:

på underground 2 så kunne du jo bytte ut potter osv. da..

det er så mye jeg savner på MW son underground 2 hadde..

(men nå har jo ikke jeg spilt så mye da, men hitil :p )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...