Gå til innhold

NFS: Most Wanted - Del dine tips og triks!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tøft spill :)

Mitt tips: Når du møter en veisperring, om du må treffe bilene (noe som er gøy seff :p), så sikt på bakenden. Der er de lettest og du slipper miste for mye fart, evt bli busta, og de flyr og spinner som bare det noen ganger :D

5258217[/snapback]

Hva skjer om man blir busta? Mister du bilen eller er det game over?

Har ikke kommet lenger til en 10 på lista - gleder meg til helikopteret kommer ja!

5263684[/snapback]

Gleder du deg? GLEDER DU DEG? Er du gal? Du blir jo tatt uansett hvis du får helikopteret etter deg!

5265096[/snapback]

Da er ikke du veldig flink til å kjøre altså.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips: Når du møter en veisperring, om du må treffe bilene (noe som er gøy seff :p), så sikt på bakenden. Der er de lettest og du slipper miste for mye fart, evt bli busta, og de flyr og spinner som bare det noen ganger :D

5258217[/snapback]

Har ikke kommet lenger til en 10 på lista - gleder meg til helikopteret kommer ja!

5263684[/snapback]

Gleder du deg? GLEDER DU DEG? Er du gal? Du blir jo tatt uansett hvis du får helikopteret etter deg!

5265096[/snapback]

Ehh..? Blir ikke vanskeligere å stikke av fordi det er et helikopter som flyr rundt deg da :dontgetit: De kan jo ikke være der mange minuttene om gangen liekvel, og kjører du en tunnell så er de jo borte med en gang..

Skrevet

5258217[/snapback]

5263684[/snapback]

5265096[/snapback]

Ehh..? Blir ikke vanskeligere å stikke av fordi det er et helikopter som flyr rundt deg da :dontgetit: De kan jo ikke være der mange minuttene om gangen liekvel, og kjører du en tunnell så er de jo borte med en gang..

5266403[/snapback]

1. Fikk tips i spillet å bruke speedbreaker, da kunne jeg fort fjerne en hel del politibiler, og ser folk har skrevet om det her også. Hva er egentlig speedbreaker?

2. Enkelte løp begynner jeg å slite med å vinne, skulle gjerna handla litt i sjappa, men den ekke lenger på kartet!?! Har spart opp 140 000 som jeg tenkte jeg skulle stashe opp bilen med.

Skrevet

Speadbraker gjør at du får sabla god reaksjonshastighet, det går i sakte tempo m.a.o. Standard knapp for det om du bruker tastatur er right-control.

Du kan trykke på slik at ting ikke er/er på kartet..

Skrevet

Helikoptere er da ikke noe problem i forhold til de sabla spikermattene, noen triks for å komme seg over dem uten å punktere?? Klarte det en gang før, men forsto ikke helt hva som gjore at jeg ikke punga....

Skrevet
Helikoptere er da ikke noe problem i forhold til de sabla spikermattene, noen triks for å komme seg over dem uten å punktere?? Klarte det en gang før, men forsto ikke helt hva som gjore at jeg ikke punga....

5273695[/snapback]

Bruker Speedbraker for å få oversikt hvor spikermatta er. Jeg kjørte rett fram og var noen meter unna ei slik matte, så redda meg Speedbraker meg.. Klarte det akkuratt.

Skrevet

taj eller du kan kjøre vekk fra dem ;P helikopter er jo 0 problem" kjører du inn i en tunnel så kan dem ikke se deg..

Det er værre nå du treffer en diger swat bil eller hva det nå er !! du stopper momentant:@ hehe !! men har faktisk ikke blitt tatt enda av purken... er på blacklist nr 6 er faktisk stolt over det ;)

Genialt spill ja!;P

Digger det.. jeej..

Skrevet
taj eller du kan kjøre vekk fra dem ;P helikopter er jo 0 problem" kjører du inn i en tunnel så kan dem ikke se deg..

Det er værre nå du treffer en diger swat bil eller hva det nå er !! du stopper momentant:@ hehe !! men har faktisk ikke blitt tatt enda av purken... er på blacklist nr 6 er faktisk stolt over det ;)

Genialt spill ja!;P

Digger det.. jeej..

5291948[/snapback]

SUV du tenker på? SWAT bil? :!:

Men... når man er på heat level 4, så kommer det noen purk biler som ligner på heat 2 bilene, er det de samme eller er det noen som er enda bedre enn heat level 3 bilene?

ble mye bilene nå....

Skrevet

De på level 4 er nå en god del bedre enn de på level 2. Men når du kommer opp på level 5, dvs noen syke corvetter eller noe, samt bonusoppdraget på Black Edition hvor man kjører mot superchargede Rhinoer, da må man virkelig jobbe for å holde seg på veien. Har ikke truffet Cross enda....

Forresten, vet ikke om det er nevnt her, men om man vil droppe heatlevelen på en bil uten å betale for mye, er det bare å lakkere den om et par ganger. Kjør inn og ut, betal 500 spenn for hver gang, ila noen få ganger kan du gå fra level 4 eller 5 ned til 0.

Skrevet

Genialt spill ja!;P

Digger det.. jeej..

5291948[/snapback]

SUV du tenker på? SWAT bil? :!:

Men... når man er på heat level 4, så kommer det noen purk biler som ligner på heat 2 bilene, er det de samme eller er det noen som er enda bedre enn heat level 3 bilene?

ble mye bilene nå....

5293344[/snapback]

Ja SUV var det det hette ja;P riktig hehe :blush:

De svarte purkene lv4 er ikke like de svarte bilene lv2.. ser forskjell og merker forskjell.. hehe

___

Men det som er irriterende er at når man har lyst på bounty point. så klarer ikke puker pålv1 å følge etter deg i førsten, så jeg må slækken ned nesten kjøre siden av han helt til du kommer til lv 3..

Men vis du ikke vil ha purken etter deg, da kommer det en hel hæv med en gang;/ rart det der !! hehe

Cross har jeg faktisk ikke møtt på enda !! :/heh!! :hmm:

Skrevet (endret)
Er to ting jeg er veldig skuffet over når det gjelder gameplay:

1) Ingen dragsug når du ligger bak en motstander.

2) Dragracing handler ikke om å være raskest med perfekte girskift, men å huske hvor hindre kommer. Eventuelt la motstanderne krasje i hindre forran deg. Rett og slett idiotisk.

Tenkte jeg skulle teste om det hjelper å tune bilen fra pausemenyen. Vinner jo alt med standardinnstillinger, men kan være bilen blir bedre å kjøre.

Edit:

- Når SUV-ram kommer og skal ramme deg av veien, bruke speedbreaker, og så nitro, for å komme unna dem.

- Bruk speedbreaker på de fleste roadbloks, og alltid på dem med spikergreiene. Kjører du på dem, ender det dårlig.

- Slutt mest leken er god. Dette er nesten som gambling. :) Har du fått mye bounty og gjort mange milestones, som var vanskelige å få til, på tide å riste av politiet. Tapte nettopp over 400000 bounty, så jeg vet hva jeg snakker om. :p

5215840[/snapback]

Kjørte i en halv time med snuten etter meg :D Var i begynnelsen da, så hadde ikke mer en politnivå 3. Det var morro det!

5240494[/snapback]

jepp d stemmer men har du sett denne før, tviler, men du kan prøve :)

Endret av kilogram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...