Gå til innhold

NFS: Most Wanted - Del dine tips og triks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel er greit å bruke en bil til å samle opp bounty og en til å race med. Får du for mye heat på en bil du ikke har lyst at politiet skal ha kloa i gå ut av spillet og inn på menyen. Deretter ut av hele spillt. Reestart spillet og nå skal bilen din ha null heat. Ganske hending om du ikke har lyst at yndelingsbilden din ikke skal bli tatt vekkk fra deg. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel er greit å bruke en bil til å samle opp bounty og en til å race med. Får du for mye heat på en bil du ikke har lyst at politiet skal ha kloa i gå ut av spillet og inn på menyen. Deretter ut av hele spillt. Reestart spillet og nå skal bilen din ha null heat. Ganske hending om du ikke har lyst at yndelingsbilden din ikke skal bli tatt vekkk fra deg. ;)

5240542[/snapback]

Regner med du ikke lagrer på veien ut av spillet og dermed mister all bountyen du har samlet opp?

Skrevet

Dette gjelder kun heat på bilen ikke bounty. Du mister ikke bounty men kun heat. Men hvis du har en heat level på 5x og har lyst å bevare den etter å ha gått ut av spillet må du først gå til din garasje og velge en annen bil. Og deretter avslutte spillet :)

Skrevet
Dette gjelder kun heat på bilen ikke bounty. Du mister ikke bounty men kun heat. Men hvis du har en heat level på 5x og har lyst å bevare den etter å ha gått ut av spillet må du først gå til din garasje og velge en annen bil. Og deretter avslutte spillet :)

5240683[/snapback]

Genialt! :thumbup:

Da fortsetter jeg å kruse rundt i min custom grønne Porsche Cayman uten å måtte ta sjanser for å bli for ofte tatt ;)

Skrevet

for å klare svinger i stor fart fortest mulig så slipper du gassen og gasser på igjenn med en gang du begynner å svinge.. glir lett som faen gjennom svingen og motstanderene havner langt bak :)

Jeg likte faktisk dette spillet.. trodde jeg kom til å like det like lite som nfsu2.. men nei :D

Skrevet

Forøvrig veldig morsomt å se motstanderens burnouts før racene. De bilene som er firehjulsdrevet står på stedet og spinner på alle fire. Skulle likt å se det i virkeligheten.

Forøvrig, på heat level 4 og 5, pass på om det samler seg 3 eller 4 politibiler på linje rett foran deg. De har en skummel tendens til å bråstoppe samtidig, slik at du ikke har noe annet valg enn å styre inn i en vegg av biler. Så kommer alle de andre bakfra og du er fucked.

Skrevet

Performance i pausemenyen gjør faktisk en del forskjell. Hvis du syntes at bilen sladder for mye er det bare å sette opp "handling" og "steering" så sitter den bedre men blir vanskeligere å hente inn hvis den først slipper. Kan også være lurt å sette opp turbo litt siden man vanligvis ligger på høye turtall.

Skrevet

IKKE start PS2 på nytt hvis du blir busted av politiet!

Dette erfarte en kamerat av meg, han hadde kommet 40% og så gjorde han da dette og savegamen ble korrupt :D

Nå er det bare så vidt han gidder å starte på nytt...

Har gjort dette selv, men på pc og da går det greit :)

Skrevet

Selv om det er på kanten av hva som er juks også, går det an å "dobbeltsave", dvs ta backup av savegame-fila (ligger i Mine dokumenter/Need for speed most wanted/[navn på profil]/). Spesielt handy hvis du sitter litt kinkig til med to strikes og ingen "get out of prison free"-markers. Da går det fortsatt an å ta noen kjangser uten å risikere å miste bilen permanent.

Skrevet
Performance i pausemenyen gjør faktisk en del forskjell. Hvis du syntes at bilen sladder for mye er det bare å sette opp "handling" og "steering" så sitter den bedre men blir vanskeligere å hente inn hvis den først slipper. Kan også være lurt å sette opp turbo litt siden man vanligvis ligger på høye turtall.

5242939[/snapback]

Det er helt nødvendig å finne gode instillinger, tjener flere sek pr. runde.

Skrevet
skaff deg masse bounty(?) får du kan få helikopter ol. etter deg, da blir alt så sinnsykt vanklig.

Veldig realistisk? nei, men det er morro og bruke speedbraker i 350+ og ligge breit :D

5215644[/snapback]

det er jammen ikke sinnsykt vanskelig med helikopter da:)

Skrevet (endret)

5242939[/snapback]

Det er helt nødvendig å finne gode instillinger, tjener flere sek pr. runde.

5244021[/snapback]

Nødvendig er det ikke, selv har jeg ikke gjort noen slike tweaks, og har rundet spillet uten store problemer vil jeg si.. Men at du kan kjøre fortere er jo sikkert sant..

edit: Kommer det noen oppfølger, slik som med underground?

Endret av ManagHead
Skrevet

Tøft spill :)

Mitt tips: Når du møter en veisperring, om du må treffe bilene (noe som er gøy seff :p), så sikt på bakenden. Der er de lettest og du slipper miste for mye fart, evt bli busta, og de flyr og spinner som bare det noen ganger :D

Skrevet

Mitt tips: Når du møter en veisperring, om du må treffe bilene (noe som er gøy seff :p), så sikt på bakenden. Der er de lettest og du slipper miste for mye fart, evt bli busta, og de flyr og spinner som bare det noen ganger :D

5258217[/snapback]

Hva skjer om man blir busta? Mister du bilen eller er det game over?

Har ikke kommet lenger til en 10 på lista - gleder meg til helikopteret kommer ja!

Skrevet

5258217[/snapback]

Hva skjer om man blir busta? Mister du bilen eller er det game over?

Har ikke kommet lenger til en 10 på lista - gleder meg til helikopteret kommer ja!

5263684[/snapback]

Gleder du deg? GLEDER DU DEG? Er du gal? Du blir jo tatt uansett hvis du får helikopteret etter deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...