iNtensimilla Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Hei. Jeg har dette skjermkortet: Gainward GeForce 6600 GT Ultra/1960 XP 128MB ViVo ... Og TV`en har gått i stykker Hva trengs av tilleggs utstyr og programmer for å se på TV på PC`en? Kan jeg da lagre canaler og slikt og programmere de i rekkefølge, eller er det sånn at jeg må søke hver gang jeg skal bytte kanal? Kan jeg skjøpe kontroll(som en TV kontroll) til å styre kanaler med også? Dere som vet hvordan, kan dere sett opp en liste av hva jeg trenger av programmer, utstyr og åssen jeg skal gjøre det(som en quick guide)? Helst de billigste og beste utstyrene. Endret 20. november 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Noen som kan svare her? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Svar, svar, svar!! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Faen da! SVAR! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 tror du bør kjøpe et tvkort anbefaler dette http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7066 da har det egen "prosessor" som kan lagre programmer uten at man bruker prosessoren i datan bare hardisken. og på dette tvkortet er det radio følger med redigeringsprogram, og er lett og innstalere. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Er det ikke bare å kjøre antenne-ledningen inn på kortet da? Før du får det til å funke må du nok gjøre en del instilllinger i driveren.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) kan nok gå vis du har s video inn også må bare ha sånn overgang kabel og på programmet til tvkortet mitt står det skjerkortest s video inn så går nok ann bare du har s video inn Endret 24. november 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Kortet heter "vivo" (video in - video out) så da har han nok de nødvendige kontaktene vertfall.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 vivo-kort har hverken antenneinngang eller tuner. Om TV'n er ødelagt trenger du et tv-kort eller en gammel video. En gammel video (100 kr på loppemarked) har tuner og tv-ut, men alt annet enn et tv-kort vil se teit ut og funke dårlig. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 Tusen takk for svar Har ventet lenge på det ja! Tror jeg går for et tv-kort til mellom 500 og 1000 kr jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå