General_musa Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 hei, jeg har kjøpt trådløs bluetooth headset til telefonen min(siemens s65). hvis jeg har bluetooth aktiv, vil dette påvirke batterilevetiden min mye? trenger ikke noe sånn 14.555% men noen som har ett lite clue? musa Lenke til kommentar
snole Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Det påvirker min K700i i alle fall.... Men så sitter jeg på banen og Bluejacker folk.... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 19. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 bluejacke? skjønner hva der er men det var nytt for meg(tror jeg)... hvordan beskytter jeg meg mot dette? musa Lenke til kommentar
snole Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Bluejacking er harmløs morro. Man søker etter folk med BT på og synlige tlf'er, så sender man dem en tlfkonakt med en eller annen tekst istedenfor navn og nummer. F.eks en kontakt som heter "God morgen. Trøtt eller?" Da dukker den opp i displayet. hehe.... Mange som begynner å se seg rundt og lurer. For å forhindre det, slå av BT eller sett at tlf ikke skal være synlig. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 19. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 takker... den sto på ja;) musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå