nahojdat Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Har en LaCie ekstern harddisk og ser på usb-kabelen at det er en "klump" på den, (sikkert en form for beskyttelse mot overbelastning av strøm eller interferens eller lignende) er denne nødvendig? Vil gjerne bytte ut kabelen med en som er lenger så jeg får litt mer frihet med tanke på plassering, den originale er kun ca 30cm lang.. Om det er nødvendig (eller anbefalt) med en spesiell usb-kabel med slik beskyttelse så lurer jeg på om noen har sett sånne med en viss lengde.. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 kan du ikke bare kjøpe en forlengelse?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 kan du ikke bare kjøpe en forlengelse?? 5176773[/snapback] Kunne gjort det men har nå bestemt meg for å skaffe en ekstra strømforsyning og usb-kabel til å ha liggende i en veske jeg har til eksterne, for å gjøre det enklere å ta den med meg.. Så må nesten ha en ekstra uansett, men ser netshop selger helt vanlige usb-kabler som ekstrautstyr til harddisken så regner med de fungerer uten problemer.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Den 'klumpen' er en ferritkjerne som hindrer radiostøy. http://www.ce-mag.com/archive/02/11/may.html Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Min har ikke "klump" så det går nok bra med en uten klump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå