xD^^ Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Hei hei. Jeg bruker nå for tiden Gaim, men jeg trenger en klient som støtter webcam. Gaim gjør ikke det. Jeg elsker Gaim's renhet, mulighet for "alias" o.l. Noen forslag? - Mulighet for "alias" - Ikke Messenger - Gjerne flere themes - Gratis. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 aMSN. Tror det bare er CVS som har webcamstøtte enda though. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Tror det bare er CVS som har webcamstøtte enda though. 5169749[/snapback] Hva mener du med det. Med webcamstøtte mener jeg at man kan bruke webcam. I Gaim kan man ikke det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Jeg kan bruke webcam i CVS-versjonen av aMSN. Mercury IM har støtte for videokonferanse, kan bruke det til å vise webcam, noe mer knot å få til though. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg kan bruke webcam i CVS-versjonen av aMSN. Mercury IM har støtte for videokonferanse, kan bruke det til å vise webcam, noe mer knot å få til though. 5169890[/snapback] Jo, men jeg tenker på sånn som Messenger, med Messenger kan du bruke webcam. Men, Messenger er så stygt, så uoversiktlig og reklamefylt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Uh, hva mener du egentlig? Du skal ha en alternativ klient til MSN Messenger som du kan bruke webcam i enkelt og greit? Da er aMSN CVS den eneste løsningen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Messenger er så stygt, så uoversiktlig og reklamefylt... Sier bare en ting jeg: http://www.apatch.tk Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Du kan jo bruke Trillian (Pro). Bruker den selv, og den har støtte for det meste. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Du kan laste ned skins til msn. Du kan laste ned patch til og msn og få den akkurat som du vil. www.mess.be og so mess patch. Bruker iallefall eg, og er storfornøgd. Fjerna reklama på 2 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå