Gå til innhold

Logitech MX518 rører på seg av seg selv!


V-by

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har det seg slik at jeg har kjøpt meg en logitech MX518, god mus, sitter bra i hånda gjørn å, men det store problemet er at musepekeren plutselig begynner å bevege seg på skjermen uten at jeg rører musa. skjer også mens jeg bruker musa, f.eks jeg drar den nedover og den stopper liksom opp, og da jeg stopper musa beveger pila seg oppover på skjermen.

Dette er uuuutrolig plagsomt, noen som har hatt problemet her før og vet hva man må gjøre for å få det fikset?

takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt inn driverne på nytt flere ganger, og prøvd den på to forskjellige pc- er med og uten driver, men er helt lik begge gangene.

Jeg har hatt musa en stund nå, nesten 2 måneder, men i starten så merket jeg det ikke, men etter ca 2 uker så begynte den...

og jeg er sikker på at hvis jheg skal på LAN i nermeste framtid og musa er slik da mens jeg spiller så kommer den til å flyge veggimellom :p

Lenke til kommentar
Lever den tilbake?

Sendte en mail til logitech, de ba meg om å teste den på andre pc- er hvis mulig, og teste den på USB pluggen og/eller ps/2 pluggen.

 

  Prøvd med annet underlag? Jeg hadde problemer med en Logitech dual optical på en musematte med veldig tettvevd nylon på. Pekeren stoppet, hoppet, gikk feil vei osv.

På alt annet fungerte den ok.

Det eneste jeg føler at jeg ikke har gjort:P

Lenke til kommentar

Er det sånn at musepekeren dirrer på ett sted?

 

Holder en knapp på underlaget da, hva bruker du til vanlig?

Jeg ser dette på en MX500 om jeg bruker et uegnet underlag, eller om det er støv eller partikler der som forstyrrer avlesningen... Holder man et minimum av hygiene på pulten så skjer ikke dette ;)

Lenke til kommentar

Dette var siste gang jeg bruker en DELL musematte! den manipulerer musa mi...

På den gamle Evergliden min så er musa helt uten problemer :woot:

men den er så "ruglete" oppå, så jeg må se å få kjøpt meg noen glides eller hva det nå kalles for noe! Satte nettop på duckteip så dessa greian under ikke skal bli sliti bort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...