Gå til innhold

Battlefield 2-kamp på NRK (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare bile kvaliteten, hele forbanna serveren til nrk er jo helt rævkjørt. bufrer jo og lagger og alt mulig hele forbanna tiden, du kan jo ikkje se glatt i 10 sekund i strekk uten at det har bufret 3 ganger og lagget 123 ganger.

 

no sier eg takk til meg, og mitt siste sekund av finalen er sett. håper det er mulighet for å se den i morgen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Det lagget innimellom, men jeg hadde 90% bra sending på 1300 kbps.

 

Men ja, det var vel komentatorene som det skortet på. De var greie nok, og hadde det litt morsomt seg i mellom. Men som de sikkert sa selv så var jo dette nytt for dem og.

 

Så for fremtiden savner jeg litt mer det opplegget man har på sporten. Hvor man vet hva alle spiller navnene er, hva de er gode på og litt historisk data. Sånt kan man ha på et ark forran seg så man ikke trenger å pugge alt.

 

Men jeg savner også et bedre viewer software fra Dice. Source motoren er litt bedre lagt opp til dette. Men det burde bli utviklet et helt selvstendig verktøy for journalister. Hvor man kan markere spillere med farger, kan hoppe til den spilleren man vil og generelt gjør jobben enklere for komentatorene og oss som ser på og oppfatte hva de prøver å fortelle oss.

 

Men et VELDIG bra steg videre i e-sport sammenheng. Får håpe dette fortsetter.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Hva slags sending så du på. Han programlederen var vel heller romsdaling.

Er forresten enig at de ikke var spesielt flinke, og de representerer nok en annen generasjon enn de fleste som så på kampen.

Jeg synes de i tillegg fokuserte alt for lite på dignitas, for det var faktisk nordmenn på det laget også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...