Gå til innhold

Battlefield 2-kamp på NRK (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Catch ble jo rundpult så det holder. Spesielt i dragon valley. Jeg synes det hele virket litt amatørmessig. Med en halvt oppegående trønder som programleder, "lag" og 2 tafser som kommentatorer, så kunne jo ikke dette gå bra...

5193453[/snapback]

 

Dette er 2. gang det streames e-sport i norge og så syns du det virket "amatørmessig". Jaja

Lenke til kommentar
Med en halvt oppegående trønder som programleder

Ble akkurat ferdig å se sendingen, men første jeg tenkte når jeg satt på var. "wtf, jesushalten?"

 

Kommentatrorene la ikke mye positivt til opplevelsen bortsett fra at de tydeligvis følte seg komfortable forran kamera, så det kunne ha vært mye verre.

Desverre er jo tydeligvis BF sitt spectatorsystem så dårlig at jeg nesten ikke ser vitsen med å ha sendinger som dette før dette blir utbedret fra dice sin side. Jeg fikk faktisk kun med meg en bakkekamp hvor du fikk se litt action som varte lengre enn fem sekunder. Å se en dogfight i lufta eller en to tanks som fighter er jo greit nok, men du får null overblikk over spillerposisjonene, hvordan de angriper sammen osv.

Da syntes jeg heller NRK bør satse på å lage en tilsvarende sending for CS 1.6 i CPL som har et mye bedre system for spectating av kamper, mulighet for spoling, slow motion, "autodirector", 3d oversiktskart, første- og tredje-persons kamera pluss freemode.

 

Så konklusjonen min er at det er kult at NRK har gjort spilling litt mer husrent, men selve programmet var direkte kjedelig å se på.

Lenke til kommentar
Bare meg som synes de kommentatorene(?) ikke har så mye peiling på bf 2. De har jo sagt en del ting som ikke stemmer + at de er usikre. Hadde ikke sagt noe på dette hvis de ikke hadde kalt seg selv "pro" spillere.

5193226[/snapback]

 

Haha som om de noensinne kalte seg for "pro" spillere..

5193675[/snapback]

 

De gjorde faktisk det. På slutten så var det et seer spørsmål som gjaldt pro gaming(husker ikke hva det var), og da svarte de med: "da er vi de rette å spørre", han med pondus sa at han ikke spilte så mye, men han andre svarte på spørmålet.

 

Synes hele opplegget var teit. Programlederen og kommentatorene burde ha god kunnskap til spillet, og det burde vel ikke være så vanskelig å finne folk med det. Lo ganske godt av noen ting de sa.

Lenke til kommentar
De gjorde faktisk det. På slutten så var det et seer spørsmål som gjaldt pro gaming(husker ikke hva det var), og da svarte de med: "da er vi de rette å spørre", han med pondus sa at han ikke spilte så mye, men han andre svarte på spørmålet.

 

Synes hele opplegget var teit. Programlederen og kommentatorene burde ha god kunnskap til spillet, og det burde vel ikke være så vanskelig å finne folk med det. Lo ganske godt av noen ting de sa.

5195865[/snapback]

 

http://www.ordbok.no/ironi

 

De kunne jo ha gått i samme fella som "Nerd" og hive de største nerdene foran kamera og la dem anmelde spill. Så mens han sitter der og gomler tyggis skal liksom halvparten av seerne skjønne en døyt av det han nettopp sa. Nei, de bestemte seg for å kjøre en "lav" profil om du skjønner, for de visste at de kom til å få mange seere som ikke visste hva bf2 var engang. Det eneste de ikke visste i farta var høyeste rank på bf2, som også bare er interessant for score-kids på rundt 12 år.

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar
De gjorde faktisk det. På slutten så var det et seer spørsmål som gjaldt pro gaming(husker ikke hva det var), og da svarte de med: "da er vi de rette å spørre", han med pondus sa at han ikke spilte så mye, men han andre svarte på spørmålet.

 

Synes hele opplegget var teit. Programlederen og kommentatorene burde ha god kunnskap til spillet, og det burde vel ikke være så vanskelig å finne folk med det. Lo ganske godt av noen ting de sa.

5195865[/snapback]

 

http://www.ordbok.no/ironi

 

De kunne jo ha gått i samme fella som "Nerd" og hive de største nerdene foran kamera og la dem anmelde spill. Så mens han sitter der og gomler tyggis skal liksom halvparten av seerne skjønne en døyt av det han nettopp sa. Nei, de bestemte seg for å kjøre en "lav" profil om du skjønner, for de visste at de kom til å få mange seere som ikke visste hva bf2 var engang. Det eneste de ikke visste i farta var høyeste rank på bf2, som også bare er interessant for score-kids på rundt 12 år.

5195880[/snapback]

 

 

Jeg synes ikke han hadde en ironisk tone når han sa det. Når man ser på en fotballkamp så er det best når kommentatorene kan noe om fotball. Det samme gjelder dette. Det er bare flaut på deres vegne når de svarer på noe de ikke vet. Målgruppen for denne sendingen var vel ikke "normale" spilluvitende mennesker. Derfor synes jeg det hadde vært flott med en ordentlig "nerd" som skulle vært kommentator.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...