Gå til innhold

15 spill ved norsk Xbox 360-lansering (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
microsoft er litt frekke når de bastant påstår at TESIV kommer om noen uker, når både utvikler og utgiver sier det ikke kommer før tidligst februar

5152850[/snapback]

 

I den offisielle pressemeldingen heter det:

 

The powerful pipeline of spectacular Xbox 360 games – all optimised for high-definition game play – doesn't stop at launch. Great games such as Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls: Oblivion (Bethesda), and Ridge Racer 6 (Namco) will light up store shelves in the weeks after launch and beyond.

 

MS har vel sitt på det rene, selv om det er en litt vag tidsangivelse..

Lenke til kommentar
I den offisielle pressemeldingen heter det:

 

The powerful pipeline of spectacular Xbox 360 games – all optimised for high-definition game play – doesn't stop at launch. Great games such as Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls: Oblivion (Bethesda), and Ridge Racer 6 (Namco) will light up store shelves in the weeks after launch and beyond.

 

MS har vel sitt på det rene, selv om det er en litt vag tidsangivelse..

5153173[/snapback]

I den norske pressemeldingen Microsoft har sendt ut er det en helt annen ordlyd:

 

"Men det stanser ikke der. Store spilltitler som Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls: Oblivion (Bethesda) og Ridge Racer 6 (Namco) kommer til butikkhyllene i de påfølgende ukene."

Lenke til kommentar

Har lest mange negative reaksjoner på denne lanseringen rundt omkring på nettet. Forstår ikke hvordan folk kan være missfornøyd med denne lanseringen. Folk må lide av dårlig hukommelse. Dette er vel helt klart den bredeste lanseringen på lang lang tid. Noe for enhver her. Mangler en RPG, men Oblivion er jo ikke så langt unna. Men likevel er jeg ikke overrasket, en del folk har tydligvis det å kritisere som sin store hobby og blir aldri fornøyd. Gleder meg virkelig til å spille Quake4, Kameo og Perfect Dark på en HD-TV....

 

En ting er sikkert; desember blir en særdeles dyr måned :-)

Endret av espent
Lenke til kommentar
I den offisielle pressemeldingen heter det:

 

The powerful pipeline of spectacular Xbox 360 games – all optimised for high-definition game play – doesn't stop at launch. Great games such as Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls: Oblivion (Bethesda), and Ridge Racer 6 (Namco) will light up store shelves in the weeks after launch and beyond.

 

MS har vel sitt på det rene, selv om det er en litt vag tidsangivelse..

5153173[/snapback]

I den norske pressemeldingen Microsoft har sendt ut er det en helt annen ordlyd:

 

"Men det stanser ikke der. Store spilltitler som Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls: Oblivion (Bethesda) og Ridge Racer 6 (Namco) kommer til butikkhyllene i de påfølgende ukene."

5153183[/snapback]

Det er vel heller bare et dårlig ordvalg av de norske representatene da lanseringsvinduet er på 14 uker og varer til midt inn i Mars. Så at Oblivion fremdeles kan ligge i lanseringsvinduet er ikke usannsynlig.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

Ser at Ridge Racer 6 ikke er der ved lansering enda den er det i USA.

 

Ikke NHL 2K6 heller, så jævla typisk. Eller NBA 2K6. Mens EA`s bedritne sportspill er der selvsagt.

 

Edit :

EA på sin side forteller oss at Ridge Racer 6 ikke kommer før i slutten av januar

 

Slutten av Januar? Hva faen? Og det er EA som gir det ut ? Neimen så rart det kommer så sent da... Slik at EA kan melke deres jævla Need for Speed med mindre konkurranse. Da gidder jeg ikke plukke opp 360 med det første, RR6 er botrimot det eneste jeg vil ha av de første titlene.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Har lest mange negative reaksjoner på denne lanseringen rundt omkring på nettet. Forstår ikke hvordan folk kan være missfornøyd med denne lanseringen. Folk må lide av dårlig hukommelse. Dette er vel helt klart den bredeste lanseringen på lang lang tid.

5153292[/snapback]

Helt enig - det er en fantastisk launch-lineup og stor bredde i type spill som lanseres. At noen klager over at halvparten er bil- og sportsspill får så være; jeg ser ikke de helt store likhetene mellom golf, bilkjøring, snowboard og fotball akkurat selv om alle er i kategorien 'bil- og sportsspill'...

 

Når det gjelder Ridge Racer så regner jeg med at den holdes igjen med vilje for å ikke slå ihjel PGR3/NFS (og motsatt). Mener jeg så at det i Japan er Ridge Racer som er det store bilspillet ved launch og at PGR3 blir holdt igjen et par uker der - sikkert et smart valg siden Ridge Racer var/er populært på den derre Sony-maskinen ;)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Har lest mange negative reaksjoner på denne lanseringen rundt omkring på nettet. Forstår ikke hvordan folk kan være missfornøyd med denne lanseringen. Folk må lide av dårlig hukommelse. Dette er vel helt klart den bredeste lanseringen på lang lang tid.

5153292[/snapback]

Helt enig - det er en fantastisk launch-lineup og stor bredde i type spill som lanseres. At noen klager over at halvparten er bil- og sportsspill får så være; jeg ser ikke de helt store likhetene mellom golf, bilkjøring, snowboard og fotball akkurat selv om alle er i kategorien 'bil- og sportsspill'...

 

Når det gjelder Ridge Racer så regner jeg med at den holdes igjen med vilje for å ikke slå ihjel PGR3/NFS (og motsatt). Mener jeg så at det i Japan er Ridge Racer som er det store bilspillet ved launch og at PGR3 blir holdt igjen et par uker der - sikkert et smart valg siden Ridge Racer var/er populært på den derre Sony-maskinen ;)

5155938[/snapback]

 

Tja, NFS, PGR3 og RR6 er alle der på dag 1 i USA så spørs vel om det er grunnen.

 

Launchen er bra den men synes ikke en slår Xbox launchen egentlig.

Halo, PGR, DOA3, Rallisport Challenge og Jet set radio future m.fl.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
skuffende liste, med få unntak er det bare bil og sport-spill. Håper det kommer noen litt mer interessante spill senere...

5153641[/snapback]

 

Hva hadde du ventet deg? Hva ville du vært fornøyd med?

5155728[/snapback]

 

 

 

Nå vet ikke jeg hvilke spill som er planlagt, men noe mer adventure/rollespill eller bare no litt mindre vanlig. overrask meg! :) Kanskje et 3d-platform spill?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...