Gå til innhold

NFS:most wanted demo ute nå!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårligste spillet i hele serien hittil. Styringa sugde så meint!!

Bilene bare flyter på vegen, og veggrep fins ikke.

Går det ikke an å være "inne" i bilen?

Får vel prøve med ratt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trykk på C du så kan du skifte view, enig i at styringa var litt way off ;)

EDIT; det er ikkje noe cockpit view her, slik som i Porsche :love:

Endret av Mala
Skrevet

Hva mener du egentlig da? Han sa jo nettopp at du kan trykke c. Med mindre du har stilt inn på kontrollerene selv. Det er også forøvrig en knapp som "drar" kamera bakover. ganske tøft egentlig, får bilen til å virke flatere :p

Skrevet

Ja fikk det det til :p

Men syns det var verre en alle spillene som har komt i serien.

Styringa suger. Virker som bilen flyter på veien. Stå stille og sving med bittelitt gass, så skjønner dere. Dessuten er den treeeig.

Skrevet

Alle klager jo bare :p

syns det er vanvittig kult å mose gjennom politisperringer sånn at bilene flyger!

men skulle vært litt mere "burnout" aktig. siden din bil nesten ikke blir skadet..

Skrevet

Du får to biler til og litt ekstra styling til bilen. Også er det noe mere med "bak scenen" elns.. Hørte også noe om at amerikanske versjonen er "black edition" som bare blir utgitt i europa. Så for de heldige som bestiller fra play.com si ifra om dette stemmer eller ikke.

Skrevet
Tenkte bare jeg skulle poppe innom å si at styringen er forbedret på helversjonen..

Jeg synes ihvertfall det er ganske likt som på NFS:U2.  :love:

5187682[/snapback]

litt berde ja.. men bug'sene er der enda :) håper det kommer en patch snart..

men syns bilen sitter alt for klistret til veien.. enten nekter den å sladde i svingen, eller så sladder den alt for mye... :hmm:

Skrevet

Skulle nesten tro det er meningen da, siden du tross alt kan oppgradere dekk senere. Og du kan justere hvor hardt bilen skal svinge i tunemenyen under esc. Har hvertfall en bil selv som sitter som støpt på veien, Lambo Gallardo med alt ekstra maxa ut :p

Skrevet

De har lagt inn mye dritt, ingen tvil om det.. Blant annet den forhatte catch-up funskjonen, de andre NPC-bilene kan dunke inn i deg, men du kan drømme om å dunke dem, med mindre du vil miste all farta di... :no: ikke bra i det hele tatt... Tar de vekk disse to er gameplayet perfekt for meg..

Skrevet

etter mye lesing her, så bestemmte jeg meg for og teste det selv. Synes jeg har lest for mye drit i det siste, masse klaging og syting. Så jeg tenkte heller og spille det selv, ble posetiv overrasket!! Motor lyden det kommer ut av bilen, fart følelsen. Den intense musikken som kommer når alle polti bilene kommer etter deg. Å ikke minst når dem setter opp en vei sperring. Å du knuser i med NOS og gir alt, ser hvordan dem flyr med deg selv. Bra musikk synes jeg og. Alt i alt. dette var knall! Skal kjøper til 360 da jeg liker og spille bilspill med håndkontroll :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...