Gå til innhold

NFS:most wanted demo ute nå!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kult spilt selv om det var litt skal man si rar framerate ? Pga det kom sånne små hakk (ikke mye man skal ha stål øyne for å se det ordentlig) men uten om det så var grafikken på 1600x1200 max alt smooth og bra kjørbart :D

Fin lyd :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn.. Da har jeg kjørt spillet i 2 timer... Det var rått.. ekstremt uvant i starten ang det med styringa... Spillt online litt og har vunnet faktisk alle gangene =D Digger dette og skal kjøpe det! Anbefales på det sterkeste dette spillet azz..!

Jeg lastet ned demon på gamershell ell no.. Prøvde alle sammen pga hastigheten lå på 20 Kb/s i starten :s

Skrevet
Sånn.. Da har jeg kjørt spillet i 2 timer... Det var rått.. ekstremt uvant i starten ang det med styringa... Spillt online litt og har vunnet faktisk alle gangene =D Digger dette og skal kjøpe det! Anbefales på det sterkeste dette spillet azz..!

Jeg lastet ned demon på gamershell ell no.. Prøvde alle sammen pga hastigheten lå på 20 Kb/s i starten :s

5145059[/snapback]

steike!! e d online åsså!! må testes :w00t:

Skrevet

5145059[/snapback]

steike!! e d online åsså!! må testes :w00t:

5145106[/snapback]

Jepp det er det.. Du lager en EA konto mens du er inne på spillet... Online funker fett!! =D Mange "servere" også!

Skrevet

5145059[/snapback]

Online sier du? Det funka ikke her, Kom noe med at jeg måtte ha En CD-key for å spille, nå brukte jeg min eksesterende konto hos EA . . . Hva gjorde du ?

Skrevet
Er det bare jeg som har dette latterlige problemet ved installasjon? Kan ikke installere demoen fordi jeg mangler DirectX9c noe som er installert allerede.

5145155[/snapback]

Kom ny DirectX 9.0c i Oktober ellerno. Prøv å last det ned på nytt..

Hva er deres rekord i speedtrap da? Jeg fikk 1,931 med Cayman S! :D

Skrevet

5145059[/snapback]

Online sier du? Det funka ikke her, Kom noe med at jeg måtte ha En CD-key for å spille, nå brukte jeg min eksesterende konto hos EA . . . Hva gjorde du ?

5145157[/snapback]

Hm.. Jeg har aldri hatt noe konto hos EA.. jeg lagde meg en ny konto der nå også bare joinet som vanlig.. Ingen ting som spratt opp ang CD key..!

Skrevet

NFS: Porche 2000 er det beste spillet i NFSserien, så enkelt er det.

5142734[/snapback]

NFS Porsche hadde vært bra om ikke absolutt alle bilene var så latterlig understyrte.

Når du ikke klarer å provosere ut rompa på en 80-talls 911 turbo, så er det noe seriøst galt med fysikkmotoren...

Skrevet
Til razh0r:

1931 i speedtrap? Seriøst mann? Damn!

5145982[/snapback]

Tror jeg slår den.. Skal teste i morra..! ;) Fikk 1567 på min første tur på hele spillet...=D Kanskje mer nå når jeg har spilt i 5 timer.. =D

Skrevet (endret)
Er det bare jeg som har dette latterlige problemet ved installasjon? Kan ikke installere demoen fordi jeg mangler DirectX9c noe som er installert allerede.

5145155[/snapback]

Kom ny DirectX 9.0c i Oktober ellerno. Prøv å last det ned på nytt..

Hva er deres rekord i speedtrap da? Jeg fikk 1,931 med Cayman S! :D

5145179[/snapback]

Fy faen.. Nå tenkte jeg.. Rull inn a gutt..! Du fikk 1,931 Km/t?? Jeg fikk 1,131 MPH.. Hvordan i fikk du Km/t isteden for Mph?

Jeg fikk 1869Km/t... Ikke langt unna.. Men jeg ga litt opp når jeg kom halveis mens jeg hadde bare 500 MPH mens jeg måtte ta deg igjen med 1931 Mph(men så var det Km/t) =p

Endret av _Daniel_
Skrevet
Slått ! =D Hadde 1979 men ble dratt ned til 1945 pga jeg kom inn sist.. :p

Klarte det jo:D

5146640[/snapback]

najz :)

Men hvilken grafikk kjører du på?.. virker som razh0r sitt bilde var mye bedre ;)

Skrevet
Slått ! =D Hadde 1979 men ble dratt ned til 1945 pga jeg kom inn sist.. :p

Klarte det jo:D

5146640[/snapback]

najz :)

Men hvilken grafikk kjører du på?.. virker som razh0r sitt bilde var mye bedre ;)

5146737[/snapback]

Jeg kjører på maks jeg... Men er bare pga jeg lagra det som 256 punkts farger eller no.. =s Kan sikkert fikse et nytt ett.. JPG el hva d heter

Skrevet

5145155[/snapback]

noen som har en løsning på dette? sliter med å legge det inn.

har dx9.0c

Skrevet (endret)

5145155[/snapback]

noen som har en løsning på dette? sliter med å legge det inn.

har dx9.0c

5147990[/snapback]

Les hva jeg skrev litt over sammen med bildet jeg posta..

----

Nå skal jeg komme over 2000 på speedtrap! :D Må prøve!

edit: Sliter med 2000.. Maks hittil er 1,984!

Endret av razh0r

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...