Gå til innhold

NFS:most wanted demo ute nå!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
dette er den verste demoen jeg har prøvd. likte den ikke i det hele tatt..

5142496[/snapback]

Ikkje ein idè å sei kvifor?

Hvordan bruker man nitroen?

5142548[/snapback]

ja, klart jeg kan. controllerene suger, kjørefølelsen suger, grafikken trodde jeg skulle være bedre, NFSU med nytt skinn, ikke støtte for wide skjermen min.

ting som bare plager meg: store videoer trengs rett og slett ikke i en demo.

ting som ikke har noe med demoen å gjøre: EA kjørte Looking Glass (Thief, System Shock, Flight unlimited ++) på ræv da det gikk til helvete med salget til en annen gruppes spill (tiberian sun? husker ikke lenger..). Måtte EA brenne i evig tid:)

NFS: Porche 2000 er det beste spillet i NFSserien, så enkelt er det.

Endret av capy
Skrevet

da var demoen prøvd ut, og må si at jeg bare digget det! store åpne baner, knalldigg grafikk, bulett-time, fete biler. spillet var bare rått. Og ang styringen, på mustangen i første race var den litt rar, men etter to minutter var det ingen sak med styringen. Dette skal kjøpes altså :D

Skrevet

Herregud å denne demo'en krever av hardware!?!

Hakker nesten uansett hva jeg setter grafikken til.

For å få skikkelig fartsfølelse må man ha minst 60fpsjevnt,

og helst med vsync, men det er nesten umulig på min maskin.

Får ca 80fps med alt på minimum, 800x600.

Får ca 45fps med alt på max, 1600x1200.

Det skal da være større forskjell? Er det ekstremt cpu-krevende?

Har amd64 @ 2,6 Ghz og 7800GT @ 465/1145.

Kan det være at driverene og/eller spillet ikke er optimalisert enda?

Skrevet
dette er den verste demoen jeg har prøvd. likte den ikke i det hele tatt..

5142496[/snapback]

Ikkje ein idè å sei kvifor?

Hvordan bruker man nitroen?

5142548[/snapback]

ja, klart jeg kan. controllerene suger, kjørefølelsen suger, grafikken trodde jeg skulle være bedre, NFSU med nytt skinn, ikke støtte for wide skjermen min.

ting som bare plager meg: store videoer trengs rett og slett ikke i en demo.

ting som ikke har noe med demoen å gjøre: EA kjørte Looking Glass (Thief, System Shock, Flight unlimited ++) på ræv da det gikk til helvete med salget til en annen gruppes spill (tiberian sun? husker ikke lenger..). Måtte EA brenne i evig tid:)

NFS: Porche 2000 er det beste spillet i NFSserien, så enkelt er det.

5142734[/snapback]

Helt enig, NFS Porsche 2000 er det klart beste NFS spillet...! Hvis det hadde hatt grafikken til NFSU 2 så ville spillet vært helt konge!

Skrevet (endret)

Virker som jeg er den eneste som syntes porche 2000 er det dårligste..

gikk så sakte..

Men lit morsomt å knuse bilen da :D

Syns nfsu2 er konge! Most Wanted også.. hadde det bare hadd samme realisme i kjøringen som nfsu2..

edit: husker 1'na.. men har brukt mest tid på 3'a og 4'a.. og så underground 2..

Endret av complexity
Skrevet

Til dere som synes kontrollene suger. jeg mener det bare er å bli vant til dem, Jeg synes de er helt ok. Så lenge man ikke begynner å vingle. Med en gang det skjer sliter du. Det brude de fixet litt.

Skrevet

Støtter spillet 1280x1024 oppløsning? har nemlig erfart at de fleste spill EA gir ut ikke støtter dette og du må derfor gjøre det på en annen måte, enten via en kommando i snarveien til .exe fila eller en config fil som må endres litt på et sted.

Skrevet
Støtter spillet 1280x1024 oppløsning? har nemlig erfart at de fleste spill EA gir ut ikke støtter dette og du må derfor gjøre det på en annen måte, enten via en kommando i snarveien til .exe fila eller en config fil som må endres litt på et sted.

5143928[/snapback]

Det støttes.

Skrevet

Hm... Laster det ned nå... 30 %.. hørt masse negativt om styringa.. det tror jeg ikke noe særlig på.. Er en vanesak sikkert... Selv om spillet ikke er så bra som jeg tror så vil jeg forsatt kjøpe det når d kommer ut og spille det 24/7 ! :love:

nedlastninga mi ligger bare på 44.3 Kb/s... Allllt for tregt!

Skrevet

Fant ut det, testet det nettopp, må si at spillet ikke overrasket meg akkurat, grafikken er den fineste til nå, men ikke det beste jeg har sett, styringen er alt for arcade aktig, men helt okay.

Så etter min mening er dette et helt ordinært spill ikke noe "WOW"(ikke spillet wow altså) følelse akkurat, om jeg kjøper det vet jeg ikke noe om, tror nok jeg holder meg til Live For Speed, som jeg mener er mye mye bedre enn dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...