Gå til innhold

NFS:most wanted demo ute nå!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skuffende. altfor likt NFSU2. Hadde håpt det skulle vært litt mer realistisk. måten bilene reagerer på når man spinner er verre enn i NFSU og NFSU2. Kommer neppe til å kjøpe det.

5139463[/snapback]

Med andre ord ...du har ikke prøvd demoen men du er bare her for å provosere.

Skrevet

hvordan ligger frameraten deres på?

har ca 30 i snitt med 1024 alt max, ingen antialasing

litt skuffende egentlig

p4 3.2

gf6600 gt 256 pci-e

regner med at det er skjermkortet som sliter litt

Skrevet
hvordan ligger frameraten deres på?

har ca 30 i snitt med 1024 alt max, ingen antialasing

litt skuffende egentlig

p4 3.2

gf6600 gt 256 pci-e

regner med at det er skjermkortet som sliter litt

5140372[/snapback]

ikke vær skuffet :p

ligger på mellom 30 og 40 fps med alt på high, ingen aa, og 800x600..

er og litt skuffet, men man kan vel ikke regne med noe mere med ett 9600xt :p

synes spillet har greir grafikk fordet jeg..

Skrevet (endret)

dere, hvordan får dere til å vise Fps i dette spillet?

*Edit*

er akuratt ferdi med å spille, og de som mener at det burde vært "mer realistisk" Få dere et liv? vet dere hva NFS- MW handler om ? Den er eler prøver ikke å være realistisk! Så dropp den slags kritik vær så snill.

Syns det var bedre grafikk, men syns det var utrolig irriterende at den skyggen ble faktisk firkantet når man kjørte inn/ut av svingene på maks "skygge", det vbar irriterende...

og det var bare to biler, som jeg egentlig ikke hadde lyst til å prøve, var mest interesert i den BMW M(?) 3-Serie, den så helt råå ut på video'en. og syns det var veldig kult med den "bullet-Time" drit gøy, Og at de endelig brukte litt mer tid på "sivile" biler, var helt fantastisk, nå så det mye bedre, før var det veldig irriterende for meg . . .

Men følelsen var nesten på topp, de hadde kvittet med den "død-by" greie, det var bra.

Og ellers er jeg veldig godt fonøyd med Demo, og skal selvsagt ha dette spille!

EDIT* Takk for svar "avanore"! :thumbup:

Endret av hproslan
Skrevet
Skuffende. altfor likt NFSU2. Hadde håpt det skulle vært litt mer realistisk. måten bilene reagerer på når man spinner er verre enn i NFSU og NFSU2. Kommer neppe til å kjøpe det.

5139463[/snapback]

Med andre ord ...du har ikke prøvd demoen men du er bare her for å provosere.

5140064[/snapback]

Har prøvd demoen mye. Mulig jeg var litt for krass i kritikken før idag. Er litt mer positivt innstillt til det nå.

Skrevet

Før nedlastning... OMG :dribble:

Under nedlastning....

:ohmy: - :whistle:

Ferdig nedlastet... :dribble:

Under spilling:

Grafikk: :w00t:

Styring av bil: :no: - :ohmy: - :dontgetit: - :thumbdown:

Hvorfor i hellemyr er styringa og kjørefølelsen lik null??!??!?! Kunne de ikke bare brukt samme som i NFS:U2 ?

EA er noen tullinger.

Er det virkelig så dårlig styring/kontroller, og skal bilen alltid legge seg sidelengs og svinge inn i veggen om man mister veigrepet i 25 km/t ? WTF??!1111!!

Eller er det det bZerk-tastaturet mitt som kødder med meg? Eller kanskje de bilene man kan velge, er tunet i stykker?

Jaja, legger vekk demoen, og skal kanskje vurdere å finne den frem igjen, om noen mener styringa er bra og at det går ann å kjøre en venstre / høyre sving uten å miste totalt kontrollen.

Skuffa...... :no:

Skrevet

Fin grafikk, bra lyd, styrefølelse og bilhandling fra helvette...kjennes ikke ut som du kjører blodtrimma sportsbiler, det kjennes ut som om du kjører en svær lastebåt eller noe sånn...handlinga er jo helt borti natta og måten bilene ligger på veien og reagerer på enhver liten dult er jo også helt forferdelig :no:

Nei gi meg ett spill som har styrefølelsen til Enthusia og lydeffekten og grafikken fra NFS: MW, da har du ett spill som er bra.

Skrevet
Høres bilene ut som biler, eller trimma støvsugere som i GT4?

5141100[/snapback]

Lydene er vel det beste med hele demoen vil jeg si...Mange som har mye og lære av lydbruken til NFS serien etterhvert =)

Cayman S'en i trimmet utgave høres rett og slett spektakulær ut, gåsehud nedover ryggen

Skrevet

Jeg har spillt litt nå og lurer på en ting. Er det mulig å justere følsomheten på kontrollen noe sted? Jeg bruker ett Logitech DFP ratt, synes det er unødvendig at man må justere dette i windows.

Ellers virker spillet som en ok arcade racer, akkurat som forventet.

Skrevet

Kan si meg enig i mye som har blitt sagt her. Måtte jo teste demoen, det er jo tross alt NFS!

Digga kjørefølelsen i NFSU2. Der hadde man full kontroll, og det var rett og slett artig å kruse rundt. Skuffelsen var derfor et faktum når jeg hadde testa demoen i 5 min. Det ble ikke mer enn 5 minutter nei. Kjørte mustangen i 1,5 løp, det var nok. Makan til 'seig' styring skal man lete lenge etter, rett og slett grusomt etter min mening. Greit nok at mustangen er en stor og tung bil, den andre bilen er kanskje ikke like ille, men jeg vil kjøre mustang for f.. :p

Totalt annerledes enn mustangen i NFSU2 ihvertfall.

Skrevet

Jeg må si at jeg likte ikke svingene i det hele tatt....også når du kjørte fort bevegde bilen seg altfor fort og så det var vanskelig å kontrollere osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...