Gå til innhold

NFS:most wanted demo ute nå!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunn ikke noe tro på det der i det hele tatt.. tipper det er helt likt NFSU2 bare med andre biler.. konseptet er enkelt og greit kjedelig.. Trenger mer frihet som du f.eks har i Juiced der du velger selv hvilke race du vil kjøre..

Skrevet

Åssen blir NFS Most Watnted egentlig? Blir det noe i samme duren som NFSU 2, der man kan kjøre fritt i byen og velge når en vil race. Hadde vært digg da jeg elsket NFSU2. Laster det ned om 1 time uansett men hadde vær fint om noen viste svaret.

Skrevet

NFSU har nå hatt mest frihet av de alle men regner med det blir mer racing orientert som Hot Pursuit 2 siden du nå får purken etter deg. Tviler du kan bare kjøre fra de og så inn på en butikk lissom ... ser det ikke helt for meg.

Uansett blir det dritrått !

Skrevet

Var jo ikke det jeg mente men at du hadde en hele by du kunne cruse i for deretter å se etter nye bodyshops, races o.l. Likte dette konseptet meget bra i NFSU2. :D

Skrevet

Tviler sterkt på det siden man får politiet etter deg. Jeg likte ikke det bykonseptet når selve byen var rimelig død . Enten får dem gjøre det bra ellers drite i det syns jeg.

Skrevet
Hvis bare de hadde fått tilbake kjøregleden og fysikken man hadde i NFS:PU. Var det beste NFS-spillet.

5137806[/snapback]

Er enig der. har aldri hatt mer kjøreglede enn jeg hadde i PU.. det var ett spill jeg ikke klarte å slutte å spille pågrunn av den herlige følelsen du fikk når du kjørte :D

Skrevet
Samme her, laster ned i 500 KB/sec :D

Gikk unna dette!

EDIT: Stabiliserte seg på 600 KB/sec :p

5138317[/snapback]

Hvor laster du ned ifra?

Skrevet

syns det var digg!.. dritfett å bare suse avgårde i en dodge viper med 6-7 politibiler etter deg!!

digger det.. men håper de fikser en del bugs. f.eks skyggen min var helt firkantet å stygg.. og jeg kjører med graphic detail på det høyeste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...