Falkas Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Heia folkens. Lurte på om det ville hjelpe på ytelsen til skjermkortet å sette opp frekvensen på AGP porten når resten av maskina er klokka. Mine specs: Point of View GF6800 @ 401MHZ Core og 750 på minnet. 325 og 700 originalt. AMD64 3200+ 2,2GHz @ 3800+ 2,4GHz. s939 MSI K8T Neo2 1 Gig Crucial value Scorer 10749 i 3DMark03. Hva kan konsekvensene være ved å sette opp frekvensen. Må jeg øke volt inn på kortet?
mushi Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Øker du agp mhz, risikerer du å ødelegge kortet! Har ingen betydning på ytelsen så vidt jeg vet heller. Klarte å ødelegge en harddisk ved å sette opp pci mhz. (hadde ikke sperre)
Chevelle Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nei, la MHz og volt være som det er vist du er glad i kortet ditt. Ender mest sannsynlig med ett defekt kort. Skaff deg heller god kjøling vis du vil klokke litt.
Falkas Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Nei, la MHz og volt være som det er vist du er glad i kortet ditt. Ender mest sannsynlig med ett defekt kort. Skaff deg heller god kjøling vis du vil klokke litt. 5125009[/snapback] Greit, da lar jeg det være. Har klokka det jeg får til, og har ei Zalman vifte på kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå