Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WRT54G/WRT54GS V1-V4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har oversikt over hvilke butikker som fortsatt selger firmwareversjon v1-v4 av Linksys WRT54G/WRT54GS?

Har forstått det slik at disse støtter tredjepartsfirmware. Er klar over at WRT54GL er på vei, men den er ikke på lager noen steder.

 

Er WRT54G bedre enn WRT54GS?

5123298[/snapback]

 

 

Har du prøvd PRISGUIDEN hær på HARDWARE for å finne ut hvilke butikker som selger den?

Lenke til kommentar

 

 

Ok. Trodde at GS også var kommet i V5. Vil dette si at alle GS som selges nå kjører Linux?

5123630[/snapback]

 

Det er V5 av WRT54G og V4 av WRT54GS som har mindre minne og bruker VXWorks. Har ihvertfall hørt at folk som har kjøpt fra netshop og komplett har fått V5 av WRT54G. Jeg vet ikke hvordan det ligger an med WRT54GS, men antar at det er V4 som er i salg der og.

 

Men en fordel med V4 av WRT54GS er at den har nok minne til å kjøre Linux, men jeg er usikker på om det er noen som har fått det til enda. Jeg antar at det kommer informasjon om dette snart.

Lenke til kommentar
fant WRT54GL på mpx.no til en vetig pris, men er dette den samme routeren som 54GS eller G? bare at det er linux på den?

så spørsmålet mitt er da: går det an å bruke 3. parts FW til GL ruteren som er beregnet på GS/G?

5130344[/snapback]

 

WRT54GL er Linuxutgaven av WRT54G. Jeg har ikke sett noe særlig om denne routeren tidligere, men antar at det ikke skal være noe problem å benytte 3. parts programvare på dem, men som alltid mister du garantien om noe går galt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...