Gå til innhold

Norton kan ødelegge WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde mye problemer med WoW før. jeg ble disca før jeg en gang kom til character vinduet. veldig irriterende, ikke wow på en uke... jeg prøvde alt med Brannmurene og åpne porter og slå den av. til slutt ble jeg sur og sletta hele norton og wow funka :D aldri vert så glad.....

til alle wow spillere, bruk Avast! virus protection

ikke norton.. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ikke noe i veien med Norton. Bruker det selv. Det eneste negative med norton overhode kan være at det bruker ørlite granne mer ressurser enn et par andre virusprogrammer. Men det er dønn stabilt og lager aldri problemer for meg.

Skrevet

Hehe, plutselig en dag virka ikke wow. Skjønte ikke hva det var, før jeg fant ut at Norton plutselig hadde funnet ut at wow.exe var en skummel fil, og hadde blokka den :D Men sånn ellers er det helt greit, kanskje litt resurskrevende, men ingenting i forhold til det utrolig dårlige F-secure :wee:

Skrevet

Nå er det faktisk slik at Norton er et av antivirusprogrammene som bruker _minst_ ressurser - i motsetning til hvordan det var før.

Forøvrig er det vel heller ikke Norten som skaper problemet, men brukeren mellom skjermen og keyboardet ;) Skader aldri å bruke noen minutter til å konfigurere softwaren man installerer.

Skrevet
Nå er det faktisk slik at Norton er et av antivirusprogrammene som bruker _minst_ ressurser - i motsetning til hvordan det var før.

Ja har hørt at 2005 utgaven bruker mindre ressurser ja. Selv har jeg 2004, men har ikke giddet å laste ned 2005 fra telenor enda hehe....men jeg gjør det nok om en stund.

Skrevet
Forøvrig er det vel heller ikke Norten som skaper problemet, men brukeren mellom skjermen og keyboardet ;)

5117730[/snapback]

hmmm... sitter du med tastaturet bak ryggen? eller kanskje med ryggen til skjermen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...