Gå til innhold

går det ann å ha en bra ranking + ett liv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han der har jo dødd mer enn han har drept, så han er ikke _så_ god, mener nå jeg da. Jeg har 1.8 K/D ratio :)

Endret av xP4nD
Skrevet
Han der har jo dødd mer enn han har drept, så han er ikke _så_ god, mener nå jeg da. Jeg har 1.8 K/D ratio :)

5109554[/snapback]

Når du spiller Medic, så er det klar forskjell fra kills og deaths. Medic reviever du og helaler, og når du er assault osv, drep drep drep..

Han spiller mye medic, og derfr er scoren såpass :)

Skrevet

Kom på at det går ann å tjene ganske så fett også.

Var vel en spiller som i '99 vant 200.000 eller noe slikt på Quake 2.

For å ikke snakke om alle sponsorer etc. :)

Skrevet

Er jo ikke noe spesielt god han da K\D ratio på under 1..hallo, jeg ser på meg selv som en brukbar spiller og har ca 1.49 tror jeg.

K\D ratio innenfor respektive klasser hadde vært en mye bedre måte og ranke spillere på.

Dessuten kan det godt være det er 2-3 spillere som har et Nick sammen for alt jeg vet.

Skrevet
Er jo ikke noe spesielt god han da K\D ratio på under 1..hallo, jeg ser på meg selv som en brukbar spiller og har ca 1.49 tror jeg.

K\D ratio innenfor respektive klasser hadde vært en mye bedre måte og ranke spillere på.

Dessuten kan det godt være det er 2-3 spillere som har et Nick sammen for alt jeg vet.

5113102[/snapback]

ikke umulig det nei...

han har jo ikke noen klan eller noe :nei:

Skrevet
hadde vært moro å sett hvordan de karene på "toppen" ser ut :p

5113754[/snapback]

og tastaturet :wee:

5113771[/snapback]

hehe..og stolen :p musa er vel klissette av diverse greier, heh :hmm:

Skrevet

Synes det er noe tøv her å. Spiller også bare medic med min nye konto, men har uansett ikke problem med å holde KD over 1

Skrevet

5113102[/snapback]

K\D sier alene veldig lite om hvor god du er, selv om man deler det in etter klasser.

man kan lett få en høy K\D hvis man hardware horer eller camper.

jeg når jeg spiller tenker jeg hovedsaklig på SPM og K\D kommer i andre rekke.

persjonlig synes jeg det er mye mer gøy å løpe rundt som inf enn å sitte i tanks eller air, det reflekteres av statsene mine :whistle:

Skrevet

5109554[/snapback]

Når du spiller Medic, så er det klar forskjell fra kills og deaths. Medic reviever du og helaler, og når du er assault osv, drep drep drep..

Han spiller mye medic, og derfr er scoren såpass :)

5109602[/snapback]

hmmm, hvordan kan jeg ha 4.43 kdr? Spiller nesten kun som medic.

Han har jo latterlig dårlig combat score... :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...