Silk Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Når jeg logger på kontoen min på WoW blir jeg disconnected fra serveren med en gang whats up with that?? det tar ikke mer enn 0.01 sec før det skjer..... dette skjedde bare plutselig en dag, har prøv og reinstaller også. hva skal jeg gjøre??
hallgeirl Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 - Prøv å logge på en annen server. - Sjekk ut general/realm forum på wow-europe.com (når det blir no problemer så tar det ca... ti sekunder før det er 10 sider med klager ). - Få noen andre til å logge på den serveren, gjerne med samme internettleverandør som deg.
Silk Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 - Prøv å logge på en annen server.- Sjekk ut general/realm forum på wow-europe.com (når det blir no problemer så tar det ca... ti sekunder før det er 10 sider med klager ). - Få noen andre til å logge på den serveren, gjerne med samme internettleverandør som deg. 5089910[/snapback] det har ikke noe med serveren og gjøre....når jeg logger på kommer alt det athenticating, connecting, osv. når det er ferdig står det disconnected from server..
mobilfreek Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 er en tråd i sticky om noe lignende sjekk forumet først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå