Gå til innhold

Problemer med Western Digital Raptor


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en western digital raptor (74GB). Jeg kjøte denne for ca 11 månder siden, så den er under et år gammel. Den har den begynt å feile, den må hele tiden ta en "systemsjekk" ved oppstart og rette opp i filer. Når jeg bruker den kommer den alltid opp med at det er en feil på div filer. Og nå den siste har det blitt virkelig gale, da jeg måtte formatere 2 ganger... Den nekter å boote.Jeg mistet alle data. Noen som har noen iddee om hva som kan være gale? Det er virkelig fortvilende.

 

-MortenGj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har samme type harddisk og samme problem. Snakket med Komplett.no hvor jeg kjøpte disken. Fikk beskjed om å laste ned et testprogram fra WD sine hjemmesider. Kjørte dette, men fant ingen feil.

 

Får fremdeles feilmeldinger som: NTLDR MANGLER

Og: KAN IKKE STARTE \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

 

Men andre ganger starter den opp helt normalt...

 

 

Noen som kan bekrefte at det er disken eller noe annet som kødder?

 

 

Mvh. Hiljen

Lenke til kommentar

Kjører WinXP professional. Og på disken har jeg vel brukt ca 20GB. Jeg bør kanskje også kjøre dette programmet fra WD, men når jeg skal starte opp pcen nå så begynner den ikke å boote en gang, det kommer et veldig raskt blink (blått) også starter den på nytt. Da må jeg reformatere også innstallere programmet til WD, tror du poenget er vekke da?

 

 

-MortenGj

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...