Gå til innhold

Deer hunter: får ikke til å starte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innstalert spillet dh, velger å kjøre uten cd rom, og kommer meg inn på spillet... jeg kan der stille inn på masse forskjellige ting, f.eks. hvordan fyren skal se ut, våpen osv...

mn hvordan starter jeg selve spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettet post som oppfordrer til diskusjon rundt programmer/crack som kan brukes til piratkopiering. Det er strengt forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Jeg henviser spesielt til punkt 8 i retningslinjene, som du skal ha lest da du registrerte deg. Anbefaler deg å ta en liten titt til.

Dersom du har kjøpt spillet originalt skal nok det være mulig å hjelpe deg. Dersom du ikke har gjort dette kan man ikke hjelpe deg på dette forumet.

Snorre :)

Skrevet
Slettet post som oppfordrer til diskusjon rundt programmer/crack som kan brukes til piratkopiering. Det er strengt forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Jeg henviser spesielt til punkt 8 i retningslinjene, som du skal ha lest da du registrerte deg. Anbefaler deg å ta en liten titt til.

Dersom du har kjøpt spillet originalt skal nok det være mulig å hjelpe deg. Dersom du ikke har gjort dette kan man ikke hjelpe deg på dette forumet.

5131147[/snapback]

Hvis du skal slette en post bør du jo slette posten der den blir sitert også.

Skrevet

Da slette jeg siterende innlegg, og stenger tråd etter ønske fra trådstarter. Det ser ut til at trådstarter nå kjenner bedre til reglene. Videre har han/hun også fått svar på sine spørsmål. Stenger derfor tråden.

*Tråd stenges*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...