r2d290 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har innstalert spillet dh, velger å kjøre uten cd rom, og kommer meg inn på spillet... jeg kan der stille inn på masse forskjellige ting, f.eks. hvordan fyren skal se ut, våpen osv... mn hvordan starter jeg selve spillet?
Håvard Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Tror du må ha cdn.. Eller så må gjøre noe annet.. sånn som man pleier med nedlastede spill =/
Deadringer Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 tar jeg ikke feil må du ha cd'en for å spille single player, men kan spille mulitplayer uten. slik er det i hvertfall på 2005 season
Vågebu Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Prøvd å trykke på knappen det står "Hunt!" på?
Belfez Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 noen som vet om det kommer 2006? syns det er jævlig fett å jakte man trenger cd til singel
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 jepp. vil du at tråden din skal fortsette å leve, må du nok redigere den posten der
Snorre Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Slettet post som oppfordrer til diskusjon rundt programmer/crack som kan brukes til piratkopiering. Det er strengt forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Jeg henviser spesielt til punkt 8 i retningslinjene, som du skal ha lest da du registrerte deg. Anbefaler deg å ta en liten titt til. Dersom du har kjøpt spillet originalt skal nok det være mulig å hjelpe deg. Dersom du ikke har gjort dette kan man ikke hjelpe deg på dette forumet. Snorre
r2d290 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 beklager virkelig... skal ikke gjenta seg... du kan sikkert stenge tråden... har fått svaret jeg lurte på... Takk for hjelpen:)
kårekårelimihåret Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Slettet post som oppfordrer til diskusjon rundt programmer/crack som kan brukes til piratkopiering. Det er strengt forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Jeg henviser spesielt til punkt 8 i retningslinjene, som du skal ha lest da du registrerte deg. Anbefaler deg å ta en liten titt til. Dersom du har kjøpt spillet originalt skal nok det være mulig å hjelpe deg. Dersom du ikke har gjort dette kan man ikke hjelpe deg på dette forumet. Snorre 5131147[/snapback] Hvis du skal slette en post bør du jo slette posten der den blir sitert også.
Snorre Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Da slette jeg siterende innlegg, og stenger tråd etter ønske fra trådstarter. Det ser ut til at trådstarter nå kjenner bedre til reglene. Videre har han/hun også fått svar på sine spørsmål. Stenger derfor tråden. Snorre *Tråd stenges*
Anbefalte innlegg