Gå til innhold

Hva synest dere om det nye ''Wow-tastaturet''?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ny? nei.. et år gammel.. OLD :)

5056933[/snapback]

 

ny for meg? ja..

 

Hvis du bare bruker pcen til wow, spiller veldig mye hver dag, og trenger hjelp til å lage hurtigknapper, så er sikkert ikke dette dumt.

 

Men hvis du i det hele tatt vurderer å kjøpe et slikt burde det ringe en bjelle om at det er på tide komme seg bort fra pcen og gjøre andre ting også.

Lenke til kommentar

zboard kommer med flere "templates" som du bare klikker på, bl.a. Battlefield 2, call of duty 2, age of empires 3, Age of Mythology, Civ 3, Delta force, o.s.v.. det er langt ifra noe WoW fenomen.

 

Zboard har dessverre null kvalitetsfølelse. knappene er "løse" og beveger seg lett når du trykker på dem fordi du har ett keyset som ligger oppå selve keyboard basen. :thumbdown: Det er heller ikke ett standard sett med taster, men varierer på layout fra template til template, noe som ikke kan være bra for hukommelsen og feelingen for tastaturet. (Mye bedre å ha ett oppsett som du kan 100%, enn 2-3 som du kan halvveis og må se ned for å treffe riktig knapp?)

 

Zboard baserer seg også på en litt feil ting. At brukeren skal se ned på tastaturet mens han/hun spiller. Det er ikke lurt, spesiellt i FPS spill bør man huske hvor alle knappene er uten å se ned.. 1 sec titting ned på tastatur = du er død...så hva er vits med å ha skrift på tastene som sier hva de gjør i spillet?...

Lenke til kommentar

det tastaturet har jeg faktisk :blush: skaffa meg det paa qxl for 300 spenn (fikk med selve grunnpakka OG wow tastaturet altsaa), (det er grunnen til at jeg ikke kan skrive norske bokstaver i noen posts :p) jeg liker det egentlig og ble VELDIG fort vant til aa skrive med engelsk, og siden man snakker engelsk i mesteparten av tiden paa wow saa er det ikke saa farlig med norske bokstaver, naar jeg skal noe annet saa bare bytter jeg til den helt vanlige toppen paa tastaturet med norske bokstaver.

Lenke til kommentar
det tastaturet har jeg faktisk :blush: skaffa meg det paa qxl for 300 spenn (fikk med selve grunnpakka OG wow tastaturet altsaa), (det er grunnen til at jeg ikke kan skrive norske bokstaver i noen posts :p) jeg liker det egentlig og ble VELDIG fort vant til aa skrive med engelsk, og siden man snakker engelsk i mesteparten av tiden paa wow saa er det ikke saa farlig med norske bokstaver, naar jeg skal noe annet saa bare bytter jeg til den helt vanlige toppen paa tastaturet med norske bokstaver.

5058518[/snapback]

 

 

Hold ALT tasten nede og skriv tallene, så slipper du ALT tasten.

145= æ

146= Æ

155= ø

157= Ø

134= å

143= Å

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...