Fl@meboy Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ja emne sier det meste. Jeg vil se en film jeg har liggende på data på dvd-spiller og har prøvd ulike metoder å få brent ut på cd og teste men det funker jo ikke Noen som vet? jeg bruker foressten sonic burner
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Først så må du gjøre filene om til .ifo .vub(osv)...avi filer funker ikke til å spille på dvd-spilleren, selv bruker jeg et program som heter "VSO DivxToDVD", dette er et utrolig lettvindt program som jeg anbefaler! Etter du har gjort om filene til "dvd-filer" så er det bare å brenne med eks, Nero!
Fl@meboy Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Hvordan gjør jeg filen om til annen filformat eller hva jeg skal kalle det feks: fra .avi til ifo osv
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Først så må du skaffe deg et program som gjør dette.(eks. VSO DivxToDVD) Så skal programmet gjøre resten
Fl@meboy Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 har gjort det bare at det er 2'eren men skal jeg trykke convert eller hva det står?
tommkarl Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Nero Vision Express gjør jo hele greia for deg....der kan du og lage kapitler og menyer, i det hele tatt lage det som du ønsker....feks sy sammen flere filer "Lag kjempefine VCD-er, SVCD-er og DVD-er med spektakulære menyer. Spill inn video fra DV-kameraet ditt, skjermkortet eller TV-kortet ditt. Lag flotte lysbildefremvisninger. Klipp og rediger dine egne filmer med spektakulære effekter.".... vel vel.....nok skryt...det virker ihvertfall..... Endret 24. oktober 2005 av tommkarl
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 har gjort det bare at det er 2'eren men skal jeg trykke convert eller hva det står? 5054491[/snapback] Convert ja (nb. husk hvor du plaserer filen! )
thechosen1 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg leter også etter et sånt program, har prøvd Ner Vision Express men da ble det feil med lyden og jeg fikk ikke med undertekster. Har prøvd VSO DVD to DivX, der ble det undertekst men ikke meny:/
Mythos Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg trodde ikke det var lov å hjelpe folk med å brenne avi filer av tvilsom opprinnelse på dette forumet. Avi filer med undertekster er neppe noe man har laget selv med videokameraet. Skulle ønske de som plundrer med slikt kunne lese litt på videohelp.com. Nå er 3 av de siste 5 trådene fulle av folk som ikke klarer å brenne avi filene de har lastet ned til DVD. Endret 7. november 2005 av Mythos
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg trodde ikke det var lov å hjelpe folk med å brenne avi filer av tvilsom opprinnelse på dette forumet. Avi filer med undertekster er neppe noe man har laget selv med videokameraet. Skulle ønske de som plundrer med slikt kunne lese litt på videohelp.com. Nå er 3 av de siste 5 trådene fulle av folk som ikke klarer å brenne avi filene de har lastet ned til DVD. 5116685[/snapback] Trenger vel ikke å si noe mer. Stenges.
Anbefalte innlegg