appelsinbrus Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Har lasta ned et par mods her nå, men får de ikke til å funke.. HL er i Steam jeg får ikke en gang frem den lista over mods når jeg kjører HL.. Hvordan skal jeg gjøre det..?
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Legg moddene inn i C:\Spill\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life Når du har gjort det kommer de fram i Third Party Mods lista di i Steam. Endret 23. oktober 2005 av Vrengtpolvott
appelsinbrus Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Finner ikke den lista.... Er den på samme liste som CS og HL og alt det der..?
appelsinbrus Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Sorry, Mac, har ikke noe sånt på lista mi jeg i allefall. Lista mi: cs hl hl2 hl2 lc cg cz ds sc source dod dc hl2 dm hl bs hl source of ricochet tfc ikke no mods der.. utenom blue shift og de der da, seff. Endret 23. oktober 2005 av appelsinbrus
Skrote Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Som vrengtpolvott skrev så skal du legge modden inn i half-life mappa di i steam mappen. Men først : Uninstall den modden du har installer men som ikke kommer inn på STEAM. Installer modden til følgende plass : C:\Spill\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life Avslutt STEAM. Logg inn på STEAM igjen. Da skal modden ha kommet på listen "installed" Viss det da ikke kommer opp , er den ikke kompatibel eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå