Gå til innhold

"condemned:criminal origins" av monolith


Anbefalte innlegg

PC/Xbox 360 november.

 

noen hørt om dette spillet? ser helt rått ut! fps med en del nye vrier. håper det kommer på PC eller så må jeg gå til innkjøp av xbox360.

 

sjekk ut videoer her: "freaky sequence" anbefales! freaky er mildt sagt...grøss.

http://media.xbox360.ign.com/media/728/728997/vids_1.html

 

gamespot er også svært fasinert av dette spillet:

http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/...tml?sid=6136240

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor må det bli lagd så mange fantasi spill med monster? :(

Hvor er de gode gamle dager der det ble lagd spill som faktisk inneholdt MENNESKER (du vet.. sånne "dingser" som meg og deg, ikke sånne "dingser" som ikke ser ut)?

5042990[/snapback]

såvidt som jeg vet er det ingen monstre med i condemned. det er syke seriemordere og slike ting :).

dette spillet ser utrolig lovende ut. nesten litt irriterende at det bare kommer til xbox 360

Lenke til kommentar
Hvorfor må det bli lagd så mange fantasi spill med monster? :(

Hvor er de gode gamle dager der det ble lagd spill som faktisk inneholdt MENNESKER (du vet.. sånne "dingser" som meg og deg, ikke sånne "dingser" som ikke ser ut)?

5042990[/snapback]

 

 

Jeg er helt enig, savner noen skikkelig gode fps med "menneskelige" motstandere. Men hever gang en utvikler velger å bare inkludere mennesker av forskjellige slag så får de pepper for å ikke variere spillopplevelsen.

Menneskene i Criminal Origins kan ikke kategoriseres som mennesker, de ser mere ut som monstre fra Silent Hill.

Lenke til kommentar
ja november i år.

5046961[/snapback]

 

Men, men... Monolith har jo holdt på med FEAR så lenge nå!

Og hvorfor har vi ikke fått hørt om dette spillet noe spesielt før nå?

Når kommer det til PC da?

5047538[/snapback]

 

Er jo ikke akkurat uvanlig at et spillselskap har flere prosjekter på gang samtidig da.

 

Vi som har fulgt med har hørt om dette spillet en stund nå. Første gang jeg hørte om det var vel i Februar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...