Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

1. Hvor gammel er du? Jeg er 16,3 :cool:

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)? Main'em er en dwarf rogue, lvl 60, og alt'en er en troll shaman på lvl 35 (valgte rogue fordi jeg ikke ante hva det var, shaman fordi jeg ville prøve det - så ikke noe "jeg vil ha bra class som pwner11!11!)

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon? Ja, for jeg starta en måned etter vennene mine, og starta derfor på samme server og faksjon.

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

Se ovenfor, og alt'en satte jeg som horde, da jeg synes man skal prøve begge deler.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Mener ikke at noen er gode eller onde, men har alltid sett på horde som pittelitt ondere, pga. framstillningen av orcs i andre sammenhenger. Og, undead's virker bare så onde og traurige - trolls ftw! Har også lest litt short om historia i manualen som fulgte med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 16.

2. Horde\Alliance.

3. Nei.

4. Valgte Alliance først, har spilt der siden release. Flytta karakteren min og laga Horde på samme server (Daggerspine). Ble rett og slett lei av Alliance, mye syting, Paladins, generelt umulig og vinne BG med random gruppe etc.

5. Har lest "hele" historien. Mener at ingen er mere onde en andre.

Endret av emes
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

Jeg er 20 år.

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

 

Jeg spiller nesten utelukkende for Alliansen.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

 

Ja, det hadde det. Jeg var egentlig pro-horde på grunn av trollene, men mine ekle venner tvingte meg til å starte som Allianse, siden de allerede spilte som det.

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

 

Se forrige svar. Det heter forresten "fraksjon" på norsk, tror jeg.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Det som fascinerer meg med Warcraft-verdenen, er at det ikke er noe ordentlig skille mellom godt og ondt for de ulike koallisjonene. Men tilbake til spørsmålet: Jeg mener ikke at noen er onde, bortsett fra de levende døde.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Og nå er det kanskje på tide at trådstarter tolker svarene våre og kommer med sine sluttninger om hvorfor folk velger ditt og datt? :cool::thumbup:

 

Forøvrig så syntes at +-16 år er en litt for ung alder å sette skillet. Skillet burde vel gjerne vert i begynnelsen av 20-årene et sted. På det tidspunktet vi mennesker ofte mister våre ilusjoner og ungdommelige ideologisme eller ei *S*

Lenke til kommentar
I tillegg til å stemme på pollen, vil jeg gjerne at du svarer på følgende spørsmål:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

5027823[/snapback]

 

1. Jeg er 13.

 

2. Jeg har valgt Horde og spiller Horde mest over alle servere.

 

3. Nei, men mitt valg hadde en del å si for mine venner.

 

4. De virket mer interresant å spille Horde enn Alliance. Hadde også hørt at Alliance var den mer "barnslige faksjonen". Synes også bakgrunnshistorien for Horde var mer spennende enn Alliance sin.

 

5. Lest bakgrunnshistorien. Mener ikke Alliance er gode og Horde onde. Synes ingen av faksjonene er gode eller onde.

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

15

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Starta som alliance, men gikk lei av hunter og ville prøve horde (se sigg). spiller mest for Horde!

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

i starten, ja... men etterhvert ville jeg prøve horde og fant ut at jeg likte det bedre

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

alliance på grunn av venner, og horde på grunn av at folk er mye mer hyggelige og hjelpsomme der, og jeg digger undeads! :p

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

har ikke lest noe, men spilte WC3 og TFT

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

26 år

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Alle mine chars er Alliance på alle servere

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

Egentlig ikke, men alle vennene mine er også Alliance, så passa jo bra for meg :)

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

Rett og slett fordi Alliance er den GODE siden! Spiller alltid på den siden, rebel i SWG, clan i AO.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har lest en del, men når alt kommer til alt, er du død (undead) så er det iallefall ikke veldig sannsynlig at du er mors beste barn. Selv om Tauren burde vært på Alliance siden og så kunne man ha dytta Humans over til Horde.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 17 år

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

Nei. (tror mitt valg hadde noe å si for dem)

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

Jeg valgte Horde siden jeg har likt den siden best helt siden første spillet.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg har ikke lest noe, men spilt siden første spill og har vil ikke definere Alliance som gode eller Horde onde.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 24

 

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

- Alliance (Selv om Horde- charen får mer og mer tid. Hvorfor er Horde mye bedre i BG enn Alliance ?)

 

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

- Nei

 

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

- I håp om at det ble noe av HW- guild på Silvermoon ...

 

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Har lest litt for lite historie, men har forstått at "God" og "Ond" er relative begrep ...

Lenke til kommentar

1) 14 år

2 alliance.. men har blitt litt reball å starta en horde char(ikke shaman:P)

3: jupp alle ville leke legolas eller aragorn så da ble det alliance på meg oxo

4) se over

%) tjaa ser ikke på noen av dem some gode eller onde! de har vært like mot hverandre (alliance/horde) men alliance er på en måte det gode selvom

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 18

 

2. Alliance

 

3.Ikke i det hele tatt

 

4.Har spilt som alliance i CB & OB og likte meg veldig godt der, liker alliance omgivelsene og stemningen mye bedre enn horde. Ingenting er som IF på juleaften :love: .

 

5. Mener vel ikke at noen er spesielt slemme utenom forsaken da deres agenda er jo å drepe alt nærmest. Jeg valgte Humans fordi de virker de som er mest nøytrale i de fleste spill og som kjemper for det som er "godt" og "riktig".

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

14

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

 

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon

 

Nei, dessverre er det ingen av vennene mine som spiller WoW

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

 

Fordi jeg syntes horde så tøffest da jeg begynte å spille. Har prøvd å spille Alliance, men klarer det ikke.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Vel, har forstått det sånn at grunnen til at Horde ble onde, er fordi Humans prøvde å drive trollene ut av Durotar. Har ikke lest noe historie, eller spillt noen av de tidligere WC spillene.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliansen

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Japp

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Venner. Angrer litt, for horden ser kulere ut ;)

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Synes det er teit at Forsaken er med på horde, men ellers ser jeg på selve rasene som like snille. De ondeste i wow er warlocks :)

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

15 (blir 16 snart)

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi en kamerat av meg skulle starte horde

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Ja, alliance og horde er jo alliance i wc3

Lenke til kommentar

Spørsmål:

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Svar:

1. 15 år

2. Alliance

3. Ja, vi ville jo spille samme faksjon

4. Utseende, oversiktelige byer, ikke så "usivilisert" som Horde virker

5. Hvis noen skal kalles "onde" må det vel bli Undead, til en viss grad

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 17

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? For the Horde.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?Spilte på en kamerats beta, det var en dverg rogue, jeg hadde lyst å fortsette som alliansen men han ville være horde. Angrer ikke et sekund.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?Pøh, alliansen er ond.

Lenke til kommentar
1. 20

2. Horde

3. Nei.

4. Vet ikke riktig, ble bare slik.

5. Har lest litt lore og spilt noen av spillene. Jeg mener ikke at noen side er bestemt gode eller onde, ettersom begge har sine gode og dårlige/mørke sider. Men skal noen kategoriseres som onde, til en viss grad iallefall, så må det vel være human, og de som allierer seg med dem, ettersom det var de, såvidt jeg husker, som blusset opp igjen konflikten etter den siste invasjonen.

5028621[/snapback]

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 21

2. Horde

3. Nei

4. Litt tilfeldig, men valgte det trolig fordi jeg like orc best i war 3.

5. lest og lest bakgrunnshistorien.. har ikke fått med meg så mye, men ut fra det jeg har, er har begge sider sine svin på skogen..

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 17 år

2. Har tre highlvl chars. Første var alliance, to neste var Horde. Så jeg liker horde best ja.

3. Da WoW kom så hadde det det ja. Men senere har det ikke blitt det, horde for alltid.

4. Horde - Kulere raser, liker mer de barske rasene enn de pinglete alvene / gnomene.

5. Det er naturlig å tro at alliance er de gode, og horde er onde, selv om de egentlig ikke er det. Alliance har noen svin på skogen, det samme har Horde.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...