Gå til innhold

EKstra rase i Expansionen annonsert.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Tviler sterkt på at det er goblins.. Tror heller på High Elves/Blood Elves, eller noe annet.

5001742[/snapback]

det ville jeg like :D og det blir blood elf. det blir jo horde side vill jeg tro da :hmm: siden hu lederen for uc er blood elves(?)

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det er goblins.. Tror heller på High Elves/Blood Elves, eller noe annet.

5001742[/snapback]

det ville jeg like :D og det blir blood elf. det blir jo horde side vill jeg tro da :hmm: siden hu lederen for uc er blood elves(?)

5002133[/snapback]

Uhm...hu er undead, da. De alvene som er rundt om kring som ikke er night elves er bloodelves. Satser heller på pandaren, jeg.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det er goblins.. Tror heller på High Elves/Blood Elves, eller noe annet.

5001742[/snapback]

Alltid fint med med et lite grunnlag for meninger folk kommer med. Hvorfor mener du det?

 

Selv tror jeg kanskje det kan bli Goblins, etter å ha studert diverse sider en stund. I Behind the Scenes-DVD-en som fulgte med, ser man et kart over Azeroth hvor Undermines og Northrend er med. Disse verdensdelene var også med på kartet i World of Warcraft Alpha. Goblins er dessuten "implementert" i spillet og man kan sette på all slags armor på de, uten å lage nye textures. Skulle man satt inn Nage som spillbar rase må man vel etter all sannsynlighet lage nye textures til alle slags armor.

 

Samtidig skulle man tro at det også kan være lagt til Quel'thalas i en kommende expansion, ettersom den mistenkelige Adon (Add-on) står ved inngangen.

 

Blir mye spekulasjoner, så det beste er vel å vente.

post-10734-1129237165_thumb.jpg

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...