Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Vi ser etter spillere som er level 14 og oppover. Spiller for å ha det artig, og tar det ikke for seriøst. Vil prøve å få flere medlemmer for å spille GvG når det blir tid. Vi er tre medlemmer som har Guildhall. For å spille med oss forventer vi kun normal god folkeskikk :-) Mitt nick er Cleric Strongbow. Lederen heter Vicious Lynx eller Warrior Lynx. Kan også spørre Astral Avalith. Vi ønsker kun norske medlemmer. Noen egen nettside for guildet har vi ikke tenkt på, men kan sikkert opprette det hvis det blir ønsker for det.
Idioteque Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Vi ser etter spillere som er level 14 og oppover. Spiller for å ha det artig, og tar det ikke for seriøst. Vil prøve å få flere medlemmer for å spille GvG når det blir tid. Vi er tre medlemmer som har Guildhall. For å spille med oss forventer vi kun normal god folkeskikk :-) Mitt nick er Cleric Strongbow. Lederen heter Vicious Lynx eller Warrior Lynx. Kan også spørre Astral Avalith. Vi ønsker kun norske medlemmer. Noen egen nettside for guildet har vi ikke tenkt på, men kan sikkert opprette det hvis det blir ønsker for det. 5000658[/snapback] Hei, kan jeg få gi dere noen generelle råd? Ikke la hvem som helst joine dere om dere ønsker å hevde dere i PvP, hold en liten tryout først, gjestefunksjonen er fin til det. Og et til, ikke bli altfor store, blir fort uorganisert og lite morsomt. Lykke til med guildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå