Gå til innhold

Hva er det morsomste du har opplevd på spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spilte battlefield 1942 i natt.

Vanlige spillere mot admins på collectiveconspiracy.com's server(nr.1 i verden :) ).

To admins kom etter meg med thompson maskinpistoler, og jeg så ingen annen utvei enn å rømme.

Det var da jeg tenkte at jeg skulle drepe cc-gunny highway med mp40, og det gikk jo greit. Så kom han andre, og han hadde visst ikke flere kuler igjen, så da var det fram med knivene.

Jeg overlevde, heldigvis. Men to minutter senere kom det en flabb med et p-51 mustang, og bombet meg.

Kanskje ikke morsomt, men rart for min del, som til daglig blir valset ned av admin-folkene på collectiveconspiracy.com

Endret av Share the pain
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var i går kveld da jeg og Markaren spilte med den nye mappacken til BF2, han satt i en Phalanx (på land), og da det ikke kommer noe nametag så tar jeg meg tiden til å sprenge han til helvete. han ble ganske pottesur :whistle:

Skrevet

en gang jeg og en kompis spillte sammen på bf2 demoen satt vi oss in i en

black hawk, piloten fløy til havs også plutselig merket vi at helikopteret begynnte å falle. det som hadde skjedd var at piloten hadde hoppet ut og vi hade ikke merket noe så vi fløy rundt uten pilot en liten stund :p

Skrevet (endret)

På Gran Turismo 4, Test track lekte en kompis og meg oss. Han hadde en liten riskoker av en Mazda, mens jeg hadde en Lister Storm. Vi prøvde front mot front, og kollisjon bakfra. Oi, oi, oi som den Mazdaen fløy. Fikk jo den opp i over 250 km/t! :!:

Endret av Samiedna
Skrevet (endret)

Etter stengetid på en pub spilte vi wipeout på storkjerm (playstation 1 ), en kar vi spilte med spilte noen runder men så følte han seg dårlig å måtte sette seg ned, men han ble aldrig bedre (han satt å fulgte med på skjermen) til slutt sprang han på do å spydde, det viste seg at han ble bilsyk av å spille det hehe. Forøvrig så tåler han å spille alle andre spill.

Spillene jeg haddet det mest moro med var de gammle monkey island spillene til Amiga, men tviler på jeg har samme humoren nå

Edit: Flat out på lan blir bestandig moro! som laget for for det, må prøves!

Hehe ok kick off til amiga, hver gang broen min tapte (omtrent seff men han var jævlig god) heiv han joysticken i veggen så den knuste, de ble lagt i en eske ved siden av tven, så når vi ikke haddet noen måtte vi sette sammen restene :) . Broren min haddet også spectrum 48k og commodore 64 men da var jeg litt for liten

Endret av simalarion
Skrevet

Har hatt mange kuule episoder med gaming, men en av de bedre var når jeg kom inn i en spille butikk i Oslo. Der stod det et par 13åringer og testa det, da, nye Tekken 3 spillet. De var skikkelige eplekjekke og trodde de var konge i spillet.

Siden jeg var en stor fan av Tekken 1 stod jeg å så på litt mens de spillte. Spillet var jo veldig likt Tekken 1, men med bedre grafik osv. Etter en kort stund tokk den beste av de 3, som nettop hadde beata en av kompisene sine, å spurte om jeg ville teste en runde... Eller, han sa det på en slik måte at det han mente var "Har du lyst til at jeg skal kicke assen din skikkelig?".

"Ja, kan nok ta en runde", sa jeg og tokk tak i den ene håndkontrollen. Når jeg valgte Ling Xiaoyu til å spille med lo de alle rått mens den ene sa ironisk, "Lurt valg". Jeg svarte ikke, men det de ikke skjønte var at jeg var en fanatisk fan av Tekken 1 DEMOEN til PS1. I demoen kunne du bare velge mellom Ling og Eddi Gordo. Siden Eddi var kjedelig(lett) å spille hadde jeg sittet time etter time å spillt Ling og hovedsakelig lært meg alle trikksene. Hvor det var en bedre del av dem jeg fortsatt husket.

Med andre ord så kicka JEG assen til "uber teenen" så jævlig at han måtte ha en rematch hvor han spillte "easywin" Eddi Gordo. Dessvere for han var nok det den karakteren som er lettest å bruke i spillet,...bortsett fra mot en som har spillt Tekken 1 PS1 demoen i titalls timer mot, nettopp, Eddi Gordo. Avsluttet helle seansen med en 9 hit air combo (motstander ligger vannrett i lufta og får ikke gjort en dritt) og Eddi ble KO for siste gang.

"Kjipern det.", sa jeg før jeg gikk videre :D.

Skrevet (endret)

Jeg har kommet et stykke ut i Interval 3 i F.E.A.R hvor det var et sted med en del "broer" og et åpent området med mange vakter.

her fikk jeg en gangske kul "Scene":

Gikk ut døra så sto jeg på en metallbro 3-4 meter over bakken.

første vakten gikk raskt ned med mine to pistoler :thumbup: .

da merket vaktene meg og jeg ventet litt bak en vegg, men da kom en vakt opp trappa.

tok det ene maskingeværet, slow-mo og holdt knappen inne :p .

veggen bak ble "litt" rød, og karen detter ned over rekkverket og lander i en haug av tønner som en gammel cowboyfilm :D .

løp så ned trappa hvor det ventet flere vakter, en RETT rundt hjørnet, en bak et annet hjørne et stykke unna og en kom løpende mot meg litt unna.

jeg snudde meg rundt hjørnet hvor en vakt sto og ventet, foran et rekkverk ca 1 meter ned :p .

Kastet en Granat mot den løpende vakten og satte på slow-mo.

(Husk at resten av historien er i slow-mo!)

Hoppet og tok et rund-spark og han fall vakkert bakover over rekkverket,med en gang jeg landet tok jeg og peppret en annen vakt full av bly.

avslutningen kom med den siste vakten som ropte "oh shit!" i slow motion før han sprengte,og granaten lagde en kjempekul trykkbølge som flyttet tønner og kasser :love:

F.E.A.R er herlig med grafikken på ganske høyt uten antydninger til lagg :love:

(glad pc'en min kan kjøre det ganske høyt :thumbup: )

Endret av Spazz
  • 6 måneder senere...
Skrevet

:!: hadde en bra episode på bf2 online (som desverre førte til at jeg ble banna :no: ).

på banen strike at karand var det en klynge med teammates (10-15 stk.) på en liten terasse. jeg planta en c4 bombe i midten og sprengte dem til helvete mens jeg sang "it's raining men" :!: KJEMPEGØY :!:

Skrevet

husker jeg pwna 15v1 med sverd i Halo2 :D

sverd er det våpenet som krever mest skills for å mestre.. dette sier jeg på bakgrunn av nermere 700 timer online iløpet av 1. år.

tok mange semi pros CB og TS folk gang på gang.. tror vi spilt 20 min no kill limit elns... vant med over 150 kill og ukjent anntal death.. (under 20)

nå skal det sies at jeg aldri har tapt en kamp som kun inneholder sverd og skjerldent kamper hvor jeg har sverd og andre har våpen.

tror nok jeg hadde vert på top 10 i norge med sverd iallefall :)

btw: spilte lookout/lockout.. husker ikke hva den het men de hadde uansett overtaket siden de sto på diverse tak o.l... 3-4 som hoppet ned samtidig.. skal også si at jeg har hatt det utrolig morsomt med forskjellige glitches/hax etc i Halo2.. husker jeg satt en hel dag på den metropolis banen elns og bygde festning av alle boksene og slikt sammen med 5 andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...