Gå til innhold

Hva er det morsomste du har opplevd på spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker jeg spilte Motocross Madness for første gang i en eller annen spillsjappe. Og når man kjører utenfor mappet blir du jo sprengt tilbake til mappet. Husker jeg skvatt som faen første gangen dette skjedde. Flaut..:p

husker første gangen det skjedde med meg :!:

Skrevet
når jeg og en kamerat spilte MOHAA :love: i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt.

hs?

morsomste som skjedde med meg var da jeg spilte BF1942, stjal en Ju-88 fra Axis på Battle of Britain, og helt tilfeldigvis bombet jeg basen da 5 fly kom ut samtidig

headshot. ;)

Skrevet
når jeg og en kamerat spilte MOHAA :love: i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt.

hs?

morsomste som skjedde med meg var da jeg spilte BF1942, stjal en Ju-88 fra Axis på Battle of Britain, og helt tilfeldigvis bombet jeg basen da 5 fly kom ut samtidig

headshot. ;)

han var kanskje litt småirritert etterpå :!:

Skrevet
morsomste må ha vært når jeg gamet ra1 for lenge siden i fylla og nuka min egen base.

Klassisk :!:

Husker jeg spilte CS:Source, så kom det en myg0t fyr inn på serveren, han hadde alt av hacks og løpte selvsagt som faen.

Jeg satt godt tilbakelent i stolen, gadd jo egentlig ikke gjøre noe. Men på et vis kom jeg atti museknappen, og vips hadde jeg ett perfekt headshot :!:

Bittert at jeg ikke har det på "tape"

En annen gang må være da fattern prøvde Live For Speed med Driving Force Pro og surround anlegg. Hoho, har ikke sett han har hatt det så mye gøy på år og dag :D

Blir jeg rik, skal jeg kjøpe en skikkelig PC til fattern og installere LFS på den. Med skikkelig ratt og pedal

Skrevet (endret)

Når fattern på 38 år slo lillebroren min på 12 år i Rallysport Challenge,

lillebroren min ble til slutt så frustrert at han begynte å gråte.. Gjett om jeg lo :D

EDIT: Fikset :D

Endret av SkinnyT
Skrevet
Når fattern på 38 år slo lillebroren min på 12 år i Rallysport Sport Challenge,

lillebroren min ble til slutt så frustrert at han begynte å gråte.. Gjett om jeg lo :D

5005922[/snapback]

hvor bra presterer broren din ellers i RSC? :!:

BTW, du skrev Sport 2 ganger..

Skrevet
Når fattern på 38 år slo lillebroren min på 12 år i Rallysport Sport Challenge,

5005922[/snapback]

hvor bra presterer broren din ellers i RSC? :!:

BTW, du skrev Sport 2 ganger..

5005945[/snapback]

Han er faktisk ganske god skal jeg si deg, saken er den at han ikke tåler å tape, da blir han bare sur og grinete..

Grunnen til at fattern slo han til slutt, var fordi han satt hjemme å spillte når broren min var på skolen.. :!:

Skrevet

Vi hadde kompis lan. Der var det da en fyr som heter kjell som var 10 år da, og de andre var vel 15-18. Så når vi spilte cs da så satt han kjell og campet som en faen. Etter ett par timer med camping, begynte han eldste og irritere seg grønn. Så når han ble drept (igjen) gikk han bort og smellte til han lille ungen i magen ! :!: Var så latterkick :!:

Skrevet
Vi hadde kompis lan. Der var det da en fyr som heter kjell som var 10 år da, og de andre var vel 15-18. Så når vi spilte cs da så satt han kjell og campet som en faen. Etter ett par timer med camping, begynte han eldste og irritere seg grønn. Så når han ble drept (igjen) gikk han bort og smellte til han lille ungen i magen !  :!: Var så latterkick  :!:

5006948[/snapback]

Så deilig det må føles!

Skrevet
Vi hadde kompis lan. Der var det da en fyr som heter kjell som var 10 år da, og de andre var vel 15-18. Så når vi spilte cs da så satt han kjell og campet som en faen. Etter ett par timer med camping, begynte han eldste og irritere seg grønn. Så når han ble drept (igjen) gikk han bort og smellte til han lille ungen i magen !  :!: Var så latterkick  :!:

5006948[/snapback]

For en idiot, dvs den eldste. Han har sikkert mange venner! :yes:

Skrevet (endret)

Da pappa (50) skulle prøve et fly-skytespill :D Eg og broren min satt og flirte hele tida... han forstod ikke en dritt :p

Og for et par dager siden da eg spillte cs og tok 3 stykker ved et uhell... Eg snudde meg bare med awm, helt fullt sikte og så plutselig stod der en dude... det morsomme var at bak ham stod der 2 stykker eg ikke visste om :!:

Uhellet var at eg bomma på han som stod ved siden....

Endret av jalla`n
Skrevet

Spilte BF1942. En kompis og eg satt i et fly, han styrte kanonen og eg flyet. Etter en stund hoppet eg ut. Lite vitende om at ingen styrte flyet, satt han og skjøt rundt seg ^^

Utrolig morsomt å se ham krasje ^^

-Jar

Skrevet
Spilte BF1942. En kompis og eg satt i et fly, han styrte kanonen og eg flyet. Etter en stund hoppet eg ut. Lite vitende om at ingen styrte flyet, satt han og skjøt rundt seg ^^

Utrolig morsomt å se ham krasje ^^

-Jar

5009316[/snapback]

hadde en lignende episode i BF2 da jeg hoppet ut mens flyet mitt suste rett mot bakken og co-piloten min ikke hadde peiling på at jeg hadde hoppet ut :!:

Skrevet

Kommer på en episode da jeg spilte Perfect Dark. Jeg og en kompis satt hjemme til meg og spilte. Så kom Mamma inn for å varsle at de skulle dra, så titta ho bortpå skjermen og sa: "Sitt dokk å styre edderkoppa?"

hahaha da flira vi godt. Vi satt der med Double Cyclone å kriga.

(ja vi e trøndera) :)

Skrevet
Jeg opplevde i dag at fetteren min på 30år ville teste bf2, cs og bf vietnam :p

4985534[/snapback]

Jeg lånte BF1942 til en jeg kjenner, han får ikke spilt det fordi faren hans på 45 år spiller det dag og natt.

Husker ikke noe spesielt som har skjedd i et spill, men har jo hatt noen morsomme episoder i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...