Fl@meboy Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg opplevde i dag at fetteren min på 30år ville teste bf2, cs og bf vietnam Hva med deg??
Bertelsen Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg og min far satt og spilte Juiced på xbox.. Han kræsjet hele tiden, han så skikkelig lei seg ut.. Jeg holdt på å flira meg ihjel, det gjorde også min mor når hun tittet i stua. Jeg mobbet pappa skikkelig. Jeg spurte hvorfor han ikke bremset i svingene, jo.. Fordi han har mistet pekefingeren på venstre hånd.. :!: Vel, høres kanskje litt stygt gjort av meg, men min far lo i tillegg, han har bra sans for selv ironi.. Endret 10. oktober 2005 av satyr-wongraven
invalid_user Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Da en kammis av meg klikka på CS. Kasta tastaturet rett over hue på meg. ^^ Jeg ble redd akkuratt da, men fant ut at han bare kødda
marth Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) morsomste må ha vært når jeg gamet ra1 for lenge siden i fylla og nuka min egen base. Endret 10. oktober 2005 av marth
Cultofluna Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 GTA San Andreas i fylla.. helt toppers.. Kan også anbefale Juiced og Street Legal Racing Redline Don't drink and drive
bozoc Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 en venn av meg spillte cs på et lan, og alle drepte han hele tia så til slutt ble han så sur at han tokk å pælma helle skjermen ut vindue fra 2 etasje. tipper det ikke ble mer spilling på han.
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 når jeg og en kamerat spilte MOHAA i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt.
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 når jeg og en kamerat spilte MOHAA i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt. hs? morsomste som skjedde med meg var da jeg spilte BF1942, stjal en Ju-88 fra Axis på Battle of Britain, og helt tilfeldigvis bombet jeg basen da 5 fly kom ut samtidig
zeox Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Da jeg fant ut at Fysikk-læreren min var skikkelig gamer. :!:
Ulf Isaksen Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hatt mange gode stunder. Var en gang i bf1942 på Cuadalcanal Jeg spilte suverent. drepte ca. 80stk alene, klar førsteplass. Det som var var et skrev en kommentar til de jeg drepte av og til, noe som førte til Ban
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Passer ikke denne bedre på spill og tilbehør - Generelt?
Liquid_Sword Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Når jeg spilte et spill som heter "Dystopia" på en server, valgte jeg minigun. Jeg gikk inn i rommet der alle fiendene var, ladet geværet og stormet inn og rensa hele rommet
Bromlexl Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 På lan første gang en kompist brukte "donky" på worms :!:
marth Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Spilt Mariokart64 i fylla. Toppers! har faktisk spilt mariokart64 i fylla moro det.. spilte 4player, alle satt og klaget og skrek hele tiden. lo meg skækk
Armageddon Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Husker jeg spilte Motocross Madness for første gang i en eller annen spillsjappe. Og når man kjører utenfor mappet blir du jo sprengt tilbake til mappet. Husker jeg skvatt som faen første gangen dette skjedde. Flaut..
Sykkel Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Noe av det morsomste må væra da vi fant ut at vår tidligere gym-lærer var en aktiv Counter-Strike spiller med det oppfinsomme nicket "Player"
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Don't drink and drive Smoke and fly.. Tja.. Aldi vært på fylla (12 år), så ingen morsomme historier der nei.. Derimot var det veldig gøy når jeg spilte San Andreas og CS samtidig.. LoL! Også når jeg spilte Midnight Club 3 og jeg kjørte utafor banen, så kjørte jeg rundt i byen mens de andre kjørte 99 baner rundt i ring hele tiden. Har også kommet i mål helt likt som broren min en gang.. Begge to kjørte som faen for å komme først til mål og rett foran målstreken hoppa broren min over bilen min og rett inn i mål samtidig som meg.. Tiden ble forresten 0:23:80 på begge to (har bilde på mobilen). Endret 12. oktober 2005 av Espen54
JBlack Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Første gang jeg spillte Bruce Lee på C64 var i en butikk nede i Oslo sentrum. Når man spiller 2-player, så spiller den andre en grønn sumobryter som skal stoppe Bruce. Vi hadde det så utrolig kult når vi ødela for hverandre, så vi sto og spillte og lo høyt midt i butikken, med masse andre folk rundt.
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Banka Tartarus i Halo 2 med banshee! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå