Gå til innhold

Hva er det morsomste du har opplevd på spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og min far satt og spilte Juiced på xbox.. Han kræsjet hele tiden, han så skikkelig lei seg ut.. Jeg holdt på å flira meg ihjel, det gjorde også min mor når hun tittet i stua. Jeg mobbet pappa skikkelig. Jeg spurte hvorfor han ikke bremset i svingene, jo.. Fordi han har mistet pekefingeren på venstre hånd.. :!: Vel, høres kanskje litt stygt gjort av meg, men min far lo i tillegg, han har bra sans for selv ironi.. :D

Endret av satyr-wongraven
Skrevet (endret)

morsomste må ha vært når jeg gamet ra1 for lenge siden i fylla og nuka min egen base.

Endret av marth
Skrevet

en venn av meg spillte cs på et lan, og alle drepte han hele tia så til slutt ble han så sur at han tokk å pælma helle skjermen ut vindue fra 2 etasje.

tipper det ikke ble mer spilling på han.

Skrevet

når jeg og en kamerat spilte MOHAA :love: i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt.

Skrevet
når jeg og en kamerat spilte MOHAA :love: i lan og jeg tok hs på han mens begge var i lufta. ( begge hoppa samtidig ned fra en blokk). jeg mente det ikke en gang, sikta ikke heller, jeg bare kom borti museknappen mens jeg var i lufta. ganske vilt.

hs?

morsomste som skjedde med meg var da jeg spilte BF1942, stjal en Ju-88 fra Axis på Battle of Britain, og helt tilfeldigvis bombet jeg basen da 5 fly kom ut samtidig

Skrevet

Hatt mange gode stunder. Var en gang i bf1942 på Cuadalcanal Jeg spilte suverent. drepte ca. 80stk alene, klar førsteplass.

Det som var var et skrev en kommentar til de jeg drepte av og til, noe som førte til Ban

Skrevet

Når jeg spilte et spill som heter "Dystopia" på en server, valgte jeg minigun. Jeg gikk inn i rommet der alle fiendene var, ladet geværet og stormet inn og rensa hele rommet :tease:

Skrevet
Spilt Mariokart64 i fylla. Toppers! :yes:

har faktisk spilt mariokart64 i fylla :p moro det.. spilte 4player, alle satt og klaget og skrek hele tiden. lo meg skækk :D

Skrevet

Husker jeg spilte Motocross Madness for første gang i en eller annen spillsjappe. Og når man kjører utenfor mappet blir du jo sprengt tilbake til mappet. Husker jeg skvatt som faen første gangen dette skjedde. Flaut..:p

Skrevet

Noe av det morsomste må væra da vi fant ut at vår tidligere gym-lærer var en aktiv Counter-Strike spiller med det oppfinsomme nicket "Player" :D

Skrevet (endret)
Don't drink and drive :blush:

Smoke and fly.. ;)

Tja.. Aldi vært på fylla (12 år), så ingen morsomme historier der nei..

Derimot var det veldig gøy når jeg spilte San Andreas og CS samtidig..

LoL! :p

Også når jeg spilte Midnight Club 3 og jeg kjørte utafor banen, så kjørte jeg rundt i byen mens de andre kjørte 99 baner rundt i ring hele tiden. :p

Har også kommet i mål helt likt som broren min en gang..

Begge to kjørte som faen for å komme først til mål og rett foran målstreken hoppa broren min over bilen min og rett inn i mål samtidig som meg..

Tiden ble forresten 0:23:80 på begge to (har bilde på mobilen). ;)

Endret av Espen54
Skrevet

Første gang jeg spillte Bruce Lee på C64 var i en butikk nede i Oslo sentrum. Når man spiller 2-player, så spiller den andre en grønn sumobryter som skal stoppe Bruce. Vi hadde det så utrolig kult når vi ødela for hverandre, så vi sto og spillte og lo høyt midt i butikken, med masse andre folk rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...