Gå til innhold

Kopiere kontaker fra 6230i til 6680

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg kopiert alle kontakter fra 6230i til 6680 uten å sitte å sende hver enkelt kontakt på bluetooth. Prøvde å ta backup av kontaktlista på 6230i'en, får så å overføre dem til 6680 via kabel, men det funka ikke gitt.

Noen som vet om det er mulig eller må jeg trykke meg i hjel får å sende alle på bluetooth??

Endret av hqonline
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan overføre via en PC, men bør være mulig via Nokia også.

ja, altså det er jo fra pc'en jeg prøver å overføre kontaktene til min 6680. Problemet er at jeg tok backup av kontaktene fra en 6230i, og Nokia pc suite vil ikke overføre de til min 6680..

Skrevet (endret)

De to telefonene fungerer på forskjellig måter og kan da selfølgelig ikke N6680 bruke en backup fil fra N6230i.

Jeg vil anbefale deg å synkronisere din N6230i opp i Outlook for så å synkronisere din nye N6680 med Outlook igjen.

Lykke til :thumbup:

Endret av Dolce_vita
Skrevet

Det går å overføre via outlook, men pass på alle nummer som er lagret med +47 foran.

Plusstegnet blir borte når du synker fra 6230 til outlook. Litt usikker på om du kan rette dette i outlook før du overfører til 6680 igjen.

Skrevet (endret)

Tok å syncet mot outlook, og det funka bortsett fra de kontaktene som det er lagret flere detajler utover mobilnr og annet telefonnr. Der fikk jeg ikke over alle detaljene.

Litt dumt det men nå har jeg i hvertfall fått over kontakene så får jeg heller legge til resten manuelt :)

Endret av hqonline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...