appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Arrgh, mongospill.. har direct x9, men er det no mer programvare jeg trenger? Pcen er splitter ny og skulle da vel for %€$£ kjøre dette drittspillet glatt som såpe..? Det henger seg i hytt og pine inne i spillet og slår seg helt av nå og da så jeg bare havner i windows. Noen ganger henger hele skiten seg så jeg må restarte maskina.. Noen tips?
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har du lastet ned nyeste patch og installert den? Endret 8. oktober 2005 av satyr-wongraven
appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Nope, har jeg ikke gjort... Er ikke cracket spill da, kjøpte det for et par timer siden.. Har det noe å si eller må jeg ha den nyeste patchen likevel?
appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 ..og hvilken patch var det du mente..?
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Patch har ikke noe med crack å gjøre, den retter opp feil i spillet. Kan prøve å finne den nyeste patchen til deg. Her er det patch: (Trykk her) Endret 8. oktober 2005 av satyr-wongraven
appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 (endret) funka visst ikke så bra det, gitt. klikker som aldri før. har fått en del blue-screens og.. noen andre tips..? Endret 8. oktober 2005 av appelsinbrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå