stutbokk Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei. Jeg lurer på om det finnes et enkelt program man kan gjøre om et bilde for eksempel fra 1024*768 - 300*170.. Jeg skal bruke det til å gjøre om bilder til min psp. Noen som har noen tips om hva jeg kan bruke?
Chief_R-W Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Samme lurer jeg også på. Er alltids en mulighet å resize et par bilder i paint men blir fort litt jobb å resize mange bilder.
JohndoeMAKT Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 I irfanview trykker du B for å få frem batch encode slik at du kan endre størrelse på flere bilder om gangen.
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Eventuellt ImageResize Tool, gratis program av Microsoft. Lite og enkelt program som integreres i høgre-klikk-menyen (kjem ikkje på navnet..).
stutbokk Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Ok. Takk for hjelpen så langt. Skal prøve litt av hvert jeg
stutbokk Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 IrfanView var helt perfekt til dette Takk for hjelpen av dere alle
Chief_R-W Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Irfanview var fint også til mitt bruk. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå