pessimisten Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 nettopp fått meg razer diamondback, men den har sånne taster på siden som jeg ikke skal bruke.....har prøvd å sette de som "bruk ikke denne tasten på alle tastene, men de fungerer allikevel som opp og ned/scrolle knapper......hva gjør e nå?
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 kjøper ny? nei....gidder ikke d
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 ...du kan la være å trykke på de tastene... ja....e prøver, men når e spiller så er d plagsomt når den skifter våpen
cremaster Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Du kan endre innstillingene i spillet så disse knappene ikke får noen funksjon, evt. gi de mer harmløse funksjoner som voicecommands e.l.
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 De tastene er jo geniale til å bruke i spill, reloade også videre. Gjør det til en vane å bruke dem så blir alt så mye bedre. Helt til du bruker en annen mus som ikke har de tastene, sitter å trykker på siden av musen og det skjer ikke noe
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) De tastene er jo geniale til å bruke i spill, reloade også videre. Gjør det til en vane å bruke dem så blir alt så mye bedre. Helt til du bruker en annen mus som ikke har de tastene, sitter å trykker på siden av musen og det skjer ikke noe mm.......var d e hadde tenkt å gjøre med de...i cs ctrl shift , tab og alt, går d ann å endre de i spillet?? testa å endre i spillet men de går som mousewheel up/down så vis e endrer kan e ikke bytte våpen Endret 4. oktober 2005 av dudee
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det skal det gjøre, men jeg har vært borti spill som ikke vil bruke de knappene. Vet ikke hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå