Gå til innhold

call of duty 2 demo kommer i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen! Da skal den skaffes!

Ser ikke ut som at det er nevnt noe klokkeslett, men vi må vel sikkert vente til i natt, da US-central time er seks timer tilbake fra vår tid. Vi får se da. Gleder meg, må jeg si. :)

Skrevet

Dette er ikkje til å tru, EIB demo,DOD:S og jammen kommer ikkje COD2 :love:

Dette er den absolutte beste demo rushet eg noen gang har vert med på :w00t:

Skrevet (endret)
Kommet ut snart?  :dribble:

Jasså. Det er slik vil begynne å oppføre seg. "Kommer det snart?" "Jeg klarer ikke å vente!" "Herregud, skal det ta lang tid?!?!?!?!!1112".

Demoen kommer når den kommer. Ingen vits i å spamme ned tråden for den grunn, Stein Åge. ;)

Tror nok ikke det blir multiplayer på demoen nei, til deg som spurte om det.

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)
Demoen kommer når den kommer. Ingen vits i å spamme ned tråden for den grunn, Stein Åge. ;)

Ja, vet det :p

Men hvorfor er ikke du på MSN? :hrm:

Edit: Call Of Duty er et av de beste WW2 spillene jeg har prøvd, og uten å ha fulgt med så alt for mye på spillfronten, så håper jeg virkelig at COD2 kommer til å bli like bra, bare med bedre grafikk ^^

Endret av Steina
Skrevet

Da var den gjennomspilt, og ek kan si en ting;

It`s call of duty alriight, den har ikkje mista noe av den intense feeling :cool: *glede seg til MP*

Skrevet

It`s call of duty alriight, den har ikkje mista noe av den intense feeling :cool: *glede seg til MP*

Har den flere muligheter da? Har du mulighet til å velge mellom å gå inn bakgater fritt og flanke fienden eller å bare ta et frontalangrep?

Hva med grafikk/fysikk da? Bra? Laster ned den nå, men her på laptop'en går det sakte, da jeg har trådløst nettverk. :hm:

Skrevet (endret)

EDIT: Hmm.. dumme meg hadde glemt å deaktivere FSAA og AF i kontrollpanelet for driveren, så det var derfor demoen gikk dårlig :) Gikk litt bedre når jeg slo den av.

Grafikken var da relativt bra, ikke noe å hoppe i skyene for, mulig pga. mitt skjermkort begynner å bli litt gammelt.

Fysikken var veldig dårlig. Ragdoll effektene var ikke av det beste og dårlig at det ikke er fysikk på alt annet i spillet. Fremdeles et spill som ikke kan måle seg med HL2.

AI'en var heller ikke noe å skryte av syns jeg, de oppførte seg stort sett som vanlig AI med noen bugs her og der.

Demoen i seg selv var bra den. De har klart å ta vare på den gode Call of Duty feelingen. Intense kamper og godt scriptet. Gir den 7/10.

Endret av TCi
Skrevet
[iC' date=27/09/2005 : 06:27]

Har den flere muligheter da? Har du mulighet til å velge mellom å gå inn bakgater fritt og flanke fienden eller å bare ta et frontalangrep?

Hva med grafikk/fysikk da? Bra? Laster ned den nå, men her på laptop'en går det sakte, da jeg har trådløst nettverk. :hm:

Skjønner det at eg gadd ikkje skriver meir, skal på skolen no snart og det blei litt seint ;)

Visst noen ville etterlyse litt meir info :tease:

Skrevet (endret)

Gamer har skrevet om demoen #laster ned no#

Gamershell gir 90kb/sek :dribble:

Snx etter skulen

Endret av izoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...