Gå til innhold

K-Soft – Falske beskyldninger og sjikane.


Anbefalte innlegg

Offtopic:

 

Hei Bolson, kanskje du og jeg skulle sammarbeide om å lage det ultimate fakturaprogram for småbedrifter, du har programeringskunnskapen, jeg har rimelig gode kunnskaper gjennom praksis hva småbedrifter , regnskapsførere, revisorer , myndigheter krever lovmessig, praktisk, og ikke minst funksjonelt :cool:

Offtopic.

 

Osse: Tror faktisk det er bedre å prøve å påvirke funksjonaliteten hos de seriøse som lager fakturaprogrammer i prisklasse 500 - 2000 kr. Problemet er ikke nødvendigvis å kode et godt program (selv om det tar tid - særlig feiltesting), men vedlikehold og support. Så fort det kommer en ny versjon av Windows eller annet, så må man inn å lage en ny versjon. Og det er ikke programmering jeg vil drive på med (for kjedelig). Driver både med regnskap og fakturering selv, og bruker DaTax. Omtrent bare timebasert tjenestesalg. Bruker standardkoder med åpen pris til å håndtere alt uten faste priser, samt fritekst på neste linje. Fungerer ypperlig til mitt bruk.

 

Hvorfor ikke teste demoen deres, kommenter hva du ville hatt annerledes, og pm eller mail meg. Jeg har nemlig kontakter, og kan få ideer inn til utviklingsmiljøet.

 

Sjekk også www.SendRegning.no, som kan være et svært interessant alternativ for mange mindre brukere. For 100 fakturaer i året vil denne koste 2500 kr - ca 1200 (spart giro, porto, konvolutt etc), dvs 1500 kr. Da kan man sende kopi automatisk til regnskapsfører for hver regning.

 

Mener det også finnes andre tilsvarende løsninger, men husker ikke linken. Kunne ha PM denne, men informasjonen kan være grei for andre også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bolson

 

Har selv tidligere drevet med regnskap for mange bedrifter på heltid, også opplæring av personell i mellomstore bedrifter til å ta seg av det daglige regnskap selv. Så har vært innom mange regnskapsrogram og fakturaprogram.

 

Fakturering og betalingsoppfølging hører best hjmme hos bedriften selv, mens resten vil mange små og mellomstore helst bruke regnskapskontorer til. I biten mellom disse to kontorer (Bedriftens og regnskapsførerens) kan det gjøres mye for de flese seriøse økonomipakker, og har egentlige mange ideer til pratiske løsninger her. Skal laste ned datax å sjekke litt ut.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

OT:

 

Når det gjelder stenging av denne tråden ser jeg ikke noe grunn til det. Trådstarter har selv lagt opp til det ved å gå til personangrep. Når han da får noe igjen er det rimelig at han også må godta dette.

 

/OT.

 

Kanskje liveman så at han hadde tapt diskusjonen og ikke klarer å stille fornuftige svar på spørsmålene\ invendingene våres.

Lenke til kommentar

Det har jo hele tiden vært klart at liveman aka Rune Emanuel ikke kommer til å gi noe godt svar på noen av de seriøse spørsmålene. Det er ikke så lett å svare for seg når det du driver er et svindler foretak. Dette er jo også med på å vise hvor lett det egentlig er å drive en useriøs bedrift i norge uten at noen gjør noe med det. Det er ingen som har kontroll med hva de forskjellige selskapene har som virksomhet. Og det er nok mye annet lugubert der ute også. Hadde de andre lugubre selskapene bare vært like lure som k-soft så hadde de også begynt å krangle med misfornøyde kunder på nettet. Da hadde vi nesten blitt kvitt problemet :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kan banne på at neste gang han svarer (om han svarer :ermm: ), vil det gå noen lunde i denne duren: "Ja, dere forumbrukere her gir meg en god latter....*snip fra tidligere innlegg*". Nei jeg vet, ikke særlig poeng i det jeg skriver, men er allikevel morsomt å poengtere dette for de uinnvidde :p . Dessuten burde vi jo alle bli lagt inn på mental institusjon for behandling for å være et kronisk hylekor som bare sverter ærlige mennesker som bygger sine bedrifter opp under ærlige og redelige prinsipper. :lol:

 

Edit: Og ja, jeg vet , en fryktelig lang setning. Men det er jo snart Lørdag! Også var det skriveleif... :blush:

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Bare til info for alle som tror at noen her i tråden kan være samme person som liveman: Det er ingenting som tyder på det her. Det finnes ingen andre brukere i forumet som poster fra samme IP som liveman.

 

Forøvrig vil jeg oppfordre til å holde diskusjonen saklig. Nå har riktignok liveman gått over streken med tanke på høflighet i første innlegg så han må også tåle å få noe tilbake uten at folk roper steng.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det komme så mye søppel i slike tråder hver eneste gang...

 

-Det legges ut fullt av telefonnumre til personer, og det har egentlig ikke mye med saken å gjøre

-FULLT av brukere som leker moderatorer, de er IKKKE det!

-Flere brukere krangler kun med hverandre og klarer ikke gjøre annet her..

 

Så grunnet mye tull og off topic søppel her vil tråden stoppes først som sist og advarsler vil bli delt ut til flere i håp om at de vil roe seg til en annen gang.

 

Er helt greit med slike tråder men det nytter ikke når det kommer såpass med "søppel" i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...